Ik dacht even examen doen en volgende dag is rijbewijs wel klaar. 10 jaar terug had ik hem een paar uur na mijn examen al! Wat stom dat als het ergens centraal wordt gemaakt de wachttijd langer is en dat de prijs per gemeente verschilt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Djilan schreef:
Ik dacht even examen doen en volgende dag is rijbewijs wel klaar. 10 jaar terug had ik hem een paar uur na mijn examen al! Wat stom dat als het ergens centraal wordt gemaakt de wachttijd langer is en dat de prijs per gemeente verschilt!
..AronenLoutje schreef:Ik ben geslaagd!!!!!!!! Ben echt superblij zeg, zag er zooo tegenop! Examen zelf was trouwens echt een eitje, hoefde alleen maar wagen aankoppelen, een bochtje achteruit, recht achteruit, snelweg op af paar kruisingen en klaar.
Tip : zeer optijd richting aangeven op snelweg en de juiste volgorde van aankoppelen aanhouden, daar heb ik pluspunten mee gescored!
Vanmorgen les gehad, Vanmiddag om 13.00 uur examen. Was met een 40 minuten al klaar incl de vragen vooraf en het aankoppelen 
en dan naar gemeentehuis. Heb al geïnformeerd en BE staat al in het systeem! 
Djilan schreef:![]()
GeslaagdVanmorgen les gehad, Vanmiddag om 13.00 uur examen. Was met een 40 minuten al klaar incl de vragen vooraf en het aankoppelen
Nu snal pasfoto laten maken (wilde net al maar beide zaken in Velp dichten dan naar gemeentehuis. Heb al geïnformeerd en BE staat al in het systeem!
Djilan schreef:![]()
GeslaagdVanmorgen les gehad, Vanmiddag om 13.00 uur examen. Was met een 40 minuten al klaar incl de vragen vooraf en het aankoppelen
Nu snal pasfoto laten maken (wilde net al maar beide zaken in Velp dichten dan naar gemeentehuis. Heb al geïnformeerd en BE staat al in het systeem!
Al reed ik nu wel al zelf met een gehuurde 1,5 paards trailer die ik met mijn auto zonder E mocht trekken, maar mag nu lekker met mijn zéér recentelijk gekochte 2-paards rijden. Wat een heerlijkheid!

!