Maar misschien kijk ik ook wel verkeerd haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bravura schreef:Welke personenauto's mogen en kunnen 2000 kilo trekken? Heb mijn vorige verhaal maar verwijderd. Wil toch eens verder kijken dan mijn neus lang is. Zie alleen nog maar terreinwagentekens in mijn ogen verschijnen.Heb er 1 die 2800 mag trekken maar die wordt nu toch oud (11 jaar).
Bravura schreef:Welke personenauto's mogen en kunnen 2000 kilo trekken? Heb mijn vorige verhaal maar verwijderd. Wil toch eens verder kijken dan mijn neus lang is. Zie alleen nog maar terreinwagentekens in mijn ogen verschijnen.Heb er 1 die 2800 mag trekken maar die wordt nu toch oud (11 jaar).
ShadowFax schreef:Wat vinden jullie van automaten icm trekken?
Wij zijn nogsteeds op trekauto-jacht en hebben inmiddels een proefrit in een rav4 gemaakt en helemaal verliefd
Silly1972 schreef:Hoeveel power zou het moeten hebben voor bv een1,5 paards trailer?
ShadowFax schreef:Wat vinden jullie van automaten icm trekken?
Wij zijn nogsteeds op trekauto-jacht en hebben inmiddels een proefrit in een rav4 gemaakt en helemaal verliefd
MarcR schreef:ShadowFax schreef:Wat vinden jullie van automaten icm trekken?
Toen ik enkele jaren geleden zelf op zoek was naar een trek auto bleek dat de meeste automaten minder mogen trekken dan het zelfde model handgeschakeld.
Niet doen, als je een trailer achter een Rav 4 hangt krijg je de achterdeur niet meer open.
Ga eens kijken bij Subaru voor een Forester of een Outback.
josie schreef:Dat klopt ten dele, achter deur wil wel een heel eind open en als de de kogelkoppeling van de trailer aanpast kan die helemaal open
Bij sommige merken is het niet eens nodig, dit hangt van de trailer af.
Vaak zit er zo'n koppeling op (willekeurige aangeklikt):
http://www.trailerplus.nl/detail/425933 ... 224743.htm
Die heb je ook met het handvat aan de zijkant, bv. van het merk Knott en dan kan je deur helemaal open.
josie schreef:MarcR schreef:
Toen ik enkele jaren geleden zelf op zoek was naar een trek auto bleek dat de meeste automaten minder mogen trekken dan het zelfde model handgeschakeld.
Niet doen, als je een trailer achter een Rav 4 hangt krijg je de achterdeur niet meer open.
Ga eens kijken bij Subaru voor een Forester of een Outback.
Dat klopt ten dele, achter deur wil wel een heel eind open en als de de kogelkoppeling van de trailer aanpast kan die helemaal open
Bij sommige merken is het niet eens nodig, dit hangt van de trailer af.
Vaak zit er zo'n koppeling op (willekeurige aangeklikt):
http://www.trailerplus.nl/detail/425933 ... 224743.htm
Die heb je ook met het handvat aan de zijkant, bv. van het merk Knott en dan kan je deur helemaal open.