Sky_As schreef:Maar hoe zit het met mensen die geen gebruik maken van de buitenzet dienst en die vervolgens hun paard maar een half uurtje pd in de molen zetten?
Dat kan toch gewoon niet in deze tijd.
Een pension stal zou toch gewoon verplicht de paarden minimaal 4 uur per dag buiten moeten zetten ( en dat is dan echt het minimale)
Door het op deze manier te doen heb je toch niet het beste voor met de paarden....
Gebeurt nog steeds veel hoor. Ik kan zo vijf stallen opnoemen waar de paarden bij Gods gratie wel een uur naar buiten mogen. Vriendin van mij had een verzorgpaard ergens staan waar je je paard max een uur in de paddock mocht zetten die qua oppervlakte misschien 5/6x3 was. Waren ook stenen paddocks van hetzelfde formaat. Daar doe je ze dan toch geen plezier mee?
Babootje schreef:Klopt BeeGee. En inderdaad van Groenewoude eeuwig zonde. Was zo'n verzorgde locatie. En nu zit er alsnog niks begreep ik.
Had ik ook vernomen. Zo zonde. Ik heb stille hoop dat er ooit nog een stal gevestigd wordt, maar het fijne weet ik er niet van. Geen idee of het land verkocht is ook.