Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnoukSem schreef:Op de site van Bierum staat een vacature voor taxateur, waarschijnlijk duurt het daarom zo lang voordat die langs komt.

echt snel! alleen ik snap niet hoe ze op het bedrag komen... ze hebben het over 80% (die snap ik) over 75 euro (een rond bedrag, staat nergens op mijn rekening)... helaas vergoeden ze geen visitekosten (en die zijn toch wel 40 euro...) maar dat had ik al in de voorwaarden gelezen. ben blij met de snelle afhandeling! 
)
ze hebben zelfs contact gehad (zonder mijn medeweten, geeft niets, want ik heb niet te verbergen) met mijn da die de eerste foto's genomen had, ze hadden aan hem gevraagd of ze ooit eerder kreupel is geweest etc, hij vertelde hun dat ze voor die tijd NOOIT kreupel is geweest.
melaniepk schreef:Ik ben net gebeld, door van Bierum...
Ze betreuren het toch ook hoe het gegaan is en willen graag de kosten die gemaakt zijn conform de voorwaarden vergoeden....
Ik heb mijn ogen uit mijn hoofd gehuild, zo blij was ik, ondanks dat ik mijn meisje kwijt ben, hoef ik me nu in ieder geval niet druk te maken over toren hoge rekeningen...
Ze houden het op een communicatiefout, uiteraard krijg ik het verzekerde bedrag niet uitgekeerd waarvoor ik mijn paard verzekerd had, maar dat staat ook in de voorwaarden en was ook mijn eis absoluut niet...
Ik ben echt ontzettend blij dat we er toch uit zijn gekomen en vind het toch wel netjes van de mevrouw dat ze me terug heeft gebeld en dat ze het allemaal zo rot vond voor me...
Een rectificatie was voor hun niet nodig zei men, maar ik vind persoonlijk dat ik ze dat wel verschuldigd ben, dus bij deze...
Mensen van van Bierum bedankt dat ik het voordeel van de twijfel kreeg, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die "nog even snel" hun paard verzekeren met de wetenschap dat hun paard mankerende is, helaas was dit in mijn geval niet zo en ben ik mijn paard kwijt, maar gelukkig heb ik er geen hoge schuld bij doordat er nu toch uitgekeerd wordt....