Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KiWiKo schreef:mijn Vito is over 3 weken te koop........... trekt als een beest en rijd zelfs met de aanhanger 1 op 15
KiWiKo schreef:mercedes Vito 110 cdi![]()
maw een sterke bus met motorinhoudheb de papieren op de zaak liggen
KiWiKo schreef:2003280.000 op de teller
ikke schreef:Lijkt heel leuk in de cijfers te staan. Pas op met de vijfde versnelling bij een trailer, dan kon ie weleens een vreselijke zuipschuit worden! In vier moet ie het echter goed kunnen doen, afgaand op de grafieken, bij acceptabel verbruik.
yousra schreef:Die van ons is een mercedes
model: E-klasse 220 cdi en mag dik 2000 kilo trekken!!!
Zelf weegt de auto 1550 kilo, de wegenbelasting is dus niet duur en het is een zuinige auto.
Diaan74 schreef:ikke schreef:Lijkt heel leuk in de cijfers te staan. Pas op met de vijfde versnelling bij een trailer, dan kon ie weleens een vreselijke zuipschuit worden! In vier moet ie het echter goed kunnen doen, afgaand op de grafieken, bij acceptabel verbruik.
Zou dit ook gelden voor een subaru legacy? Heb gisteren voor het eerst met trailer en paard gereden en de benzinemeter vloog omlaag.
M'n vader heeft gereden, die heeft al zijn rijbewijzen en kan heel goed rijden met paard en trailer maar of ie ook verstand heeft van zuinig rijden dat weet ik niet.
Ik werd trouwens gisteren weer in verwarring gebracht door de man van de trailerverhuur die vertelde dat ik met mijn subaru legacy (mag 1600 kg trekken) en een tweepaardstrailer met 1 paard gewoon mag rijden zonder BE rijbewijs. Nu snap ik er dus helemaal niets meer van. Waar staan die regels over het trekken van een aanhanger nu eigenlijk duidelijk zwart op wit?
Ik ben sowieso wel van plan om mijn E rijbewijs te gaan halen, maar iets meer duidelijkheid zou fijn zijn.
liekatchu schreef:wat vinden jullie van een audi a4 als trekauto? mag 1500 kilo volgens de papieren.
supercop schreef:Verder is mijn ervaring dat je wel met levende "vracht"rijd en het toch anders is met bijv. remmen, optrekken en bochten rijden.
_Rijkie_ schreef:liekatchu schreef:wat vinden jullie van een audi a4 als trekauto? mag 1500 kilo volgens de papieren.
Heb zelf A3 een 1.9 tdi 90 pk