afgekeurd paard wordt verkocht als een goed paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: afgekeurd paard wordt verkocht als een goed paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:56

Als het verhaal o feiten is gebaseerd mag het er van mij best met naam en toenaam staan...
Echter hier zijn geen feiten alleen maar wat dingen die de vorige eigenaar vind Lachen

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 18:58

patsur schreef:
Misschien helemaal ver gezocht, maar de kopers konden ook een deal gesloten hebben met de DA die haar toen gekeurd heeft..

Dat idee kwam ook bij mij op.... het kan best zijn als Simply gekeurd is door de koper uitgezochte DA dat deze samen met de koper een deal hebben gesloten, op deze manier hebben zij goedkoper een paard en deze voor de marktwaarde verkocht (voor een klinisch goedgekeurd sportpaard). Het zou kunnen dat je er gigantisch bijgen**id bent....wat niet te hopen is natuurlijk....

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:00

Karoliefje ik begrijp je wel hoor, jullie hebben je paard voor veel minder verkocht omdat de koper vertelde dat het paard afgekeurd was, je vond een goed tehuis belangrijker dan het geld bedrag en ja ik zou ook pisst off zijn als ik het paard vervolgens op internet tegenkom voor veel meer geld.
Ook dat het paard nu te koop is gekomen is niet je bedoeling geweest je wilde gwoon een fijn tehuis en nu staat het paard weer te koop.
Ja ik vind dat je een goede reden hebt om boos en teleurgesteld te zijn, alleen ben ik bang dat je er verder niets aan kunt doen.
In ieder geval sterkte en mocht je ooit weer voor zon situatie staan sluit dan altijd een koop of verkopers contract af.

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:04

runningkawa schreef:
Als het verhaal o feiten is gebaseerd mag het er van mij best met naam en toenaam staan...
Echter hier zijn geen feiten alleen maar wat dingen die de vorige eigenaar vind Lachen

Op zich vind ik dit wel gebaseerd op feiten, in zaken zolas deze is het toch vaak ,ik zei en jij zei.
Toch denk ik wel dat ze oprecht is en zich gewoon bedondert voelt.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 19:37

zie dat simply, jetset-D nu ook te koop staat op sporthorses, ze proberen het maar via een andere site Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 20:17

lotjj92 schreef:
zie dat simply, jetset-D nu ook te koop staat op sporthorses, ze proberen het maar via een andere site Knipoog

Als je wat beter kijkt zie je dat die advertentie al geplaatst is op 31 december, dus al voor dat jij dit topic opende.

Hou eens op met speculeren, je hebt dit paard verkocht en de nieuwe kopers hebben alle recht van de wereld dit paard door te verkopen tegen welke prijs dan ook.

Chrisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 01:30

ThePast03 schreef:
lotjj92 schreef:

Als je wat beter kijkt zie je dat die advertentie al geplaatst is op 31 december, dus al voor dat jij dit topic opende.

Hou eens op met speculeren, je hebt dit paard verkocht en de nieuwe kopers hebben alle recht van de wereld dit paard door te verkopen tegen welke prijs dan ook.

Daar heb je gelijk in zij hebben het recht het paard weer te verkopen. Maar ik kan me wel voorstellen dat de TS zich gen**id voelt..... Als ik in alle vertrouwen een koper mijn paard toevertrouw omdat ik graag een goed thuis wil is dat belangrijker dan de prijs. Als ik dan zou zien dat mijn paard binnen een poep en een scheet weer verkocht wordt zou ik daar niet vrolijk van worden. Misschien is het een idee om de koper eens na te trekken of het hier niet om een verkapte handelaar gaat....

Maar goed het is maar net wat je ermee wilt en wat je ermee opschiet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:59

De koper van dit paard heeft het handig gedaan en TS heeft zich een oor aan laten naaien, misschien is dit een handig leermoment? Bij een volgende verkoop moet TS zorgen zelf bij de keuring aanwezig te zijn zodat ze ook weet wat er aan het handje is. Voor de verkoop van Simply is het te laat, verkocht = verkocht en niet meer haar pakkie-an.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 22:32

Moderatoropmerking:
Omdat er een gebrek aan bewijs bestaat en doordat er sprake is van een vorm van stemmingmakerij, hebben wij besloten om dit topic te sluiten.

Het lijkt ons verstandiger als beide partijen contact opnemen met elkaar mochten er onderling nog dingen zijn die nog uitgesproken moeten worden.