ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:26

Het zadel is natuurlijk niet veel meer waard, tape erop, in principe merkloos, dit alles betekent dat het geen 100 euro meer waard is. Ik denk niet dat iemand belangstelling heeft voor jouw zadel, om eerlijk te zijn verbaast het me dat zulke zadels aangepast worden. Maar dat neemt niet weg dat ze je zadel niet kwijt mogen raken. Ik zou er zeker werk van maken, zondag is de uiterste dag, maandag heb je een goed zadel nodig, klaar. Zeg dit duidelijk en laat ze het maar oplossen, je geduld is gewoon op. Je moet gewoon zorgen dat je maandag een zadel hebt, ongeacht of ze de jouwe nu wel of niet teruggevonden hebben. Je hoeft niet de dupe te worden van hun fout. Wie het ook maar geweest is.

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 11:38

@ Stef volgens mij had de TS er een naamlabel aanhangen. ID meenemen en hup je hebt bewijs zat dat het jouw zadel is lijkt me.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:58

maar dan moet ze dus wel ID mee nemen, en wellicht moest het label er voor de reparatie even af.
Iemand via internet te kakken zetten, terecht of onterecht, is zoooo makkelijk

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:09

ID hoor je altijd bij je te hebben dus dat kan het probleem niet zijn.
Maar op zondag bellen? TS heb je er al bij stilgestaan dat de mensen in kwestie ook maar mensen zijn?! De klant is koning maar de opdrachtnemer niet de rode loper waaraan klantlief zijn voetjes kan vegen hoor! ik ga steeds meer mee in de posts waarin je gesteld wordt dat je veel te hoog van de toren blaast.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:26

Op zondag bellen? Ben je wel helemaal lekker in je hoofd? Vind dat ronduit asociaal.
Verder loop je Venema tot de grond op af te zeiken, en ja ik neem het voor hém op!
In jou ogen is het onkundige man die zijn zaakjes niet voorelkaar heeft, nou helaas, het tegendeel is waar.
Ik heb PRIMA service gekregen ondanks dat ik af en toe (in totaal 3) een telefoontje moest plegen.

Ik ben bij die beste man geweest, hij heeft me van álles uitgelegt over het zadel (en andere zadels)
Hij heeft me uitgelegt hoe je een boom verbreed enz enz enz.

Beetje jammer dat alle "mee-lopers en -schelders" geen ervaring met deze beste man hebben! Ervaringen hoor je hier te delen en mensen die totaal geen ervaring met Venema hebben, moeten hun woorden maar even flink inslikken! Boos!

Het is natuurlijk harstikke sneu dat je je zadel kwijt bent, maar van dat negatieve hier kan ik wel kotsen.

Succes verder met het vinden van je eigen of een ander zadel. Als je Venema redelijk behandeld, zal hij jou ook redelijk behandelen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:48

Hoi Chantal86, ik denk dat de verzekering niks doet aangezien je helemaal geen bewijs hebt dat je je zadel ter reparatie afgegeven hebt..Ja van Triest kan dat misschien wel bevestigen maar daar heeft de verzekering maling aan denk ik..

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 15:53

Citaat:
@ Stef volgens mij had de TS er een naamlabel aanhangen. ID meenemen en hup je hebt bewijs zat dat het jouw zadel is lijkt me.
en hoe wil je dat label dan meenemen zonder het zadel waar het aanhangt? label is ook kwijt lijkt me....

vreemde zaak, ik hoop dat de TS en de zadelmaker er samen uit komen.
Dat zondag bellen zou ik uit fatsoen niet doen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:29

Annemariet, als hij jouw zadel kwijt zou zijn, dan zou je ook zo reageren. Ik vind spullen van een ander kwijtraken echt niet kunnen. Ik vind niet dat de topicstarter Venema/van Tries zwartmaakt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:31

Germie: TS weet niet eens wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze weet niet eens of venema het zadel uberhaubt heeft. Wellicht ligt het gewoon bij van tries te wachten tot deze meneer hersteld is

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:52

germie schreef:
Annemariet, als hij jouw zadel kwijt zou zijn, dan zou je ook zo reageren. Ik vind spullen van een ander kwijtraken echt niet kunnen. Ik vind niet dat de topicstarter Venema/van Tries zwartmaakt.

Dat is jou mening Knipoog
Dat stukje van mij is mijn mening, klaar toch?
(Overigens zegt ze duidelijk dat we vooral niét naar hem toe moeten gaan met zadelproblemen, dat noem ik toch wel degelijk zwartmaken! Enneh, Van Triest had haar zadel meegenomen, dus het ligt niét aan Venema. Dan had van Triest in dit geval beter z'n spullen op orde moeten hebben.)

Verder heb ik nét een zadel gekocht van men. Venema, hij had hem compleet aangepast op mijn paard.
Het ligt super en zit ook nog eens lekker. Verder zei hij: "Als je problemen hebt, meteen bellen, dan kom ik langs"
En na 20 rijuren moet ik bellen voor controle!

Petje af voor die beste man, hij heeft er een fan bij: IK!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 18:04

of het nu venema's schuld is of niet. Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen: "je moet maar een nieuw zadel kopen"...
Hij had gewoon moeten zeggen, "mevrouw, ik vind je zadel niet, we zullen wachten tot van triest hersteld is, dan even samen bekijken of we het vinden en of we eventueel een andere oplossing kunnen bedenken."
Punt, das alles.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 19:27

hoi hoi,

Hoeveel een zadel waard is maakt niet uit. Al is een zadel een miljoen waard. Als het lekker zit, dan zit het lekker.
Dat gaatje was zo klein dat mag enige naam hebben. Het doet er niet toe hoe duur een zadel is, of wat het zadel nog waard is.
Het gaat erom dat het zadel gewoon verdwenen is....

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 19:30

stef schreef:
Germie: TS weet niet eens wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze weet niet eens of venema het zadel uberhaubt heeft. Wellicht ligt het gewoon bij van tries te wachten tot deze meneer hersteld is

het pand van van triest staat helemaal leeg, en is zelfs al verhuurd. Dus het is de vraag of meneer van triest nog aan de slag gaat...

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:50

Van Triest woont nu in Ruinerwold, dus als hij weer aan het werk gaat is het OF bij Venema in de schuur OF in Ruinerwold maar in geen geval weer in Meppel.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 07:52

stef schreef:

Dit lijkt mij absoluut onacceptabel, de ts heeft al veel geduld gehad. Venema werkt samen met van Triest, dus hij is nu het aanspreekpunt. Venema moet nu gewoon zorgen dat hij uiterlijk morgen dat zadel boven water krijgt. De ts moet uiterlijk maandag een goede oplossing aangeboden krijgen. Dat is of een ander zadel, of haar eigen zadel terug. Dit heeft toch al veel te lang geduurd? Je kunt al die tijd niet fatsoenlijk rijden. En de waarde van het zadel doet er niet toe, het mag gewoon niet weg zijn.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 08:10

hee chantal.. hmm.. je had toen verteld op msn dat je je zadel kwijt was..... maarja.. t schiet niet echt op zo te zien ? Bloos!
Heb je al naar de verzekering ed gebelt?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 09:30

klopt, het zadel zou niet weg mogen zijn, het zou niet zo lang moeten duren, maar soms zijn de dingen niet ideaal en verschillende factoren kunnen ervoor zorgen dat er weleens iets misgaat. Zaak is dan om samen te zoeken naar een oplossing. Ik heb al veel "uiterlijk dit en uiterlijk dat" gehoord maar nog nergens wat dhr Venema geantwoord heeft op de normale vraag "hoe gaan we dit oplossen". Toen het antwoord was 'dan koop je maar een nieuwe" zal de vraag vast niet zo correct geweest zijn. En als die op toon was van de rest van de posts; ja, dan had ik hetzelfde gezegd als dhr Venema.

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 10:07

We hebben het op een zeer vriendelijke toon gevraagd. We zijn rustig en vriendelijk gebleven.
De antwoorden waren van de dochter van meneer venema, want meneer venema was er zelf niet. Hij moest plotseling weg.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 10:10

daar zou ik dus zowiezo geen waarde aan hechten. Ik weet niet hoe oud die dochter is, maar zowiezo doet dat er eigenlijk niet toe. Je hebt een afspraak/probleem met venema, niet met zijn dochter.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:05

Als zijn dochter die uitspraken heeft gedaan vind ik het een beetje vreemd dat je zo reageerd op meneer Venema.Het gaat hier tenslotte om de zadelmaker(meneer Venema)en jou!En niet om die dochter en jouw!
Die dochter had het niet mogen zeggen en die had eigenlijk moeten vragen of je een andere keer terug kon bellen of dat Venema zelf wel terug zou bellen.
Ik zou gewoon het proberen op te lossen met Venema zelf zonder er nu bij te halen wat die dochter heeft gezegd.Zij maakt jouw zadel niet en zij regelt het niet dus laat het aan je voorbij gaan en vraag aan Venema hoe het zit waar je recht op hebt.En vraag wat hij hiermee gaat doen.Ipv dat de dochter zegt koop maar een andere.
Als beide personen normaal reageren ben ik ervan overtuigd dat je hier met Venema uitkomt het is een redelijke man en doet zijn werk en wil ook dat iedereen tevreden is.Alleen is dit niet bij iedereen mogelijk.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:22

Het maakt is niet relevant hoe oude het zadel is en wat de waarde is, het feit ligt er dat het weg lijkt te zijn en dat TS niet kan rijden. Daar zal Venema toch echt een nette oplossing voor moeten bedenken, dat lijkt me logisch. Ik kan me best voorstellen dat TS hier echt enorm van baalt! Als ze geld zat had gehad, dan had ze wel meteen een nieuw zadel gekocht i.p.v. een oud zadel te laten aanpassen. Ik vind ook niet dat Venema zijn dochter op moet laten treden als woordvoerder als er zoiets gebeurd, dit hoort hij zelf netjes persoonlijk af te handelen en het is totaal niet relevant dat hij het 'daarvoor te druk heeft'. Ik hoop en neem aan dat hij het ook wel netjes op gaat lossen, ik heb veel goeie verhalen over hem gehoord! Lachen

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 13:59

dank je wel yvonnelind,

Hij moest plotseling weg, ala maar had dan netjes gebeld van me dochter staat u te woord want ik moet plotseling weg.
Dat had ik ook geaccepteerd. Maandag bel ik wel netjes, want weet niet of ze gelovig zijn.
Als ik nou vanavond de loterij win, koop ik een nieuw zadel, en tevens een mooie grote en zeer hoge trailer voor mijn reus

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 16:18

Ik ga voor je duimen dat je de loterij wint, mag ik dan ook 1 % winstdeling? Bloos

Verstandig dat je tot maandag wacht met bellen.
Ik ben van mening dat je het zadel terug moet krijgen, vind het erg vreemd dat ie spoorloos is.
Maar maandag hoop ik dat je weet wat er allemaal met je zadel gebeurd is, dus wacht ff af. Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:28

Chantal86 schreef:
dank je wel yvonnelind,

Hij moest plotseling weg, ala maar had dan netjes gebeld van me dochter staat u te woord want ik moet plotseling weg.

je weet toch niet waarom hij weg moest? Misschien was er wel iets in de familie aan de hand, weet jij veel....

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:47

Tuurlijk kan het er iets met de familie zijn. Mijn opa is ook vorige week maandag overleden. En ik moest ook weg.
Maar opzich zijn dochter was er wel, dus die had ook kunnen bellen... Maar owke..
Ga nu kijken of ik wat gewonnen heb kaatje, moet ff kijken wat de prijs is, haha