Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en hoe wil je dat label dan meenemen zonder het zadel waar het aanhangt? label is ook kwijt lijkt me....Citaat:@ Stef volgens mij had de TS er een naamlabel aanhangen. ID meenemen en hup je hebt bewijs zat dat het jouw zadel is lijkt me.
germie schreef:Annemariet, als hij jouw zadel kwijt zou zijn, dan zou je ook zo reageren. Ik vind spullen van een ander kwijtraken echt niet kunnen. Ik vind niet dat de topicstarter Venema/van Tries zwartmaakt.
stef schreef:Germie: TS weet niet eens wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze weet niet eens of venema het zadel uberhaubt heeft. Wellicht ligt het gewoon bij van tries te wachten tot deze meneer hersteld is
stef schreef:Germie: TS weet niet eens wat er nu daadwerkelijk aan de hand is. Ze weet niet eens of venema het zadel uberhaubt heeft. Wellicht ligt het gewoon bij van tries te wachten tot deze meneer hersteld is

Chantal86 schreef:dank je wel yvonnelind,
Hij moest plotseling weg, ala maar had dan netjes gebeld van me dochter staat u te woord want ik moet plotseling weg.