ik geef zelf les in de regio west brabant en vraag 30 euro voor een les.kom ik ook voor aan huis en rijd zelf met meerdere paarden nationaal mijn eigen lesgever vraagt 40 euro per les en komt ook aan huis. vindt dit niet duur, aangezien hij al van gouda af moet komen en ik zit dus bij roosendaal...hij heeft op diverse stallen in duitsland gewerkt en paarden afgericht tot en met grand prix niveau
€7,50 per uur betaal ik met mijn verzorgpony. Geen officiele instructrise ofzo, maar ik vind dat ze goed lesgeeft. Niet wedstrijdgericht ofzo, maar dat hoeft ook helemaal niet, zo ambitieus ben ik niet. Ik woon in regio West-Brabant.
kitty_gomez
Geplaatst: 29-01-08 19:18
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik betaal 6 euro voor een half uur bij mijn huidige instructrice, en heb er echt heel veel aan . Met de vorige pony's had ik les van een andere instructeur en die was 15 euro voor een uur. En 8 euro voor een half uur.
Nu krijg ik van iemand anders les en daar betaal ik €7,50 voor. Half uur/drie kwartier. Instructrice heeft bij een goede dressuuramazone gewerkt/gelest. Geen papieren geloof ik (nog) maar dat maakt mij niet uit. De lesmethode werkt bij deze pony.
Best duur, maar wel goed! Het is centered riding les. Soort klassieke dressuur waar veel aan m'n zit wordt gedaan en aan lichaam van paard. Is gediplomeerd!