russel schreef:![]()
Ik denk dat ik weet uit welk milieu je komt en waarom je zo een goede zakelijke verstandhouding met RHS hebt. two of a kind zal ik maar zeggen.
![]()
Ik vind het wel grappig dat jij weet waar ik woon en wie ik allemaal ken. Maar je hebt jezelf goed voorgesteld, een mooiere voorstelling over je zelf met je buitenritjes heb je niet kunnen maken, nou nee dus bedankt.
Russel voor mij mag je wegblijven hoor, zolang ik met de ritten de andere kosteloze ritten voor mensen met een geestelijke of lichamelijke beperking kan bekostigen vind ik het allang best, als je die gezichten ziet van die mensen na het rijden dan gaat er wel wat door je heen.
Dat jij denkt te weten uit wat voor milieu ik kom vind ik echt heel erg knap van je, hoorde ook eens zo'n verhaal dat een paard in het verleden zijn bekken gebroken had en dit zonder rontgenfoto zo vastgesteld werd......echt knap moet je wat meedoen hoor.
@ Barmat.....ik ga je niet mailen wat er tussen jou en RHS per mail is gedaan gaat mij niet aan dat is echt persoonlijk.
Waar ik wel benieuwd naar ben al die pbtjes die je mocht ontvangen van al die ontevreden klanten.
@ Achilles......jij begrijpt waar bij mij de schoen wringt.