Gezelschapsdier, nodig ????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemsuiker

Re: Gezelschapsdier, nodig ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:02

x_Gabiiy_x schreef:
ging harstikke goed dus k weet niet waarom je zo dom reageerd maar die pony en die konijnen dede het gewoon harstikke goed.. en een big hadden we erbij dus niks van aandacht te kort hoor Knipoog

Jawel hoor, aandacht van zijn eigen soort......

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:03

en als jullie het zo dom vinden als zei een hengstje heeft laat haar daar dan zelf achterkomen dit is nou echt al een paar keer gezecht ze zal het nu wel weten.. en dat een pony het beste is om erbij te doen dat weet ze nu ook wel maar denk ook aan het geld niet iedereen heeft het geld om 2 pony´s te hebben en niet altijd wil iemand anders een pony erbij te zetten .. ze weet nu wat goed is en waar ze aan begind als zei het gewoon graag wil laat haar daar zelf acter komen zeer zielig voor die pony maar dat ziet ze dan zelf wel.

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:03

ja tuurlijk maar die mensen hadden het geld er niet voor mischien het zelfde als deze meid.. Knipoog

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:04

dat je er zo nuchter over na denkt snap ik niet als je een pony koop zet je hem tog bij een andere pony hij zal daar waar ze hem vandaan haalt ook wel tussen andere pony's lopen

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:04

x_Gabiiy_x schreef:
en als jullie het zo dom vinden als zei een hengstje heeft laat haar daar dan zelf achterkomen dit is nou echt al een paar keer gezecht ze zal het nu wel weten.. en dat een pony het beste is om erbij te doen dat weet ze nu ook wel maar denk ook aan het geld niet iedereen heeft het geld om 2 pony´s te hebben en niet altijd wil iemand anders een pony erbij te zetten .. ze weet nu wat goed is en waar ze aan begind als zei het gewoon graag wil laat haar daar zelf acter komen zeer zielig voor die pony maar dat ziet ze dan zelf wel.

Als je geen geld genoeg hebt daarvoor dan koop je gewoon geen eerste pony. Voorkomen is beter dan genezen.

Trouwens, wil je eens met hoofdletters en leestekens typen? Ik begrijp er maar weinig van.

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:06

hij zal daar zeker niet in zijn eentje lopen hoog uit nog bij zijn moeder

Esthertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:06

x_Gabiiy_x wij begrijpen elkaar Haha! Haha!

Goof89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:06

Esther ik vind u ambetant

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:08

vind het al helemaar raar x_Gabiiy_x dat je je pony tussen konijnen laat lopen en een varken er bij die konijnen worden teneerste verpletterd door je pony denk je dat ie hier vor zal uit kijken ?

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:08

Wat zeg jij met ik heb geen verstand van paarden k ben met paarden opgegroeid.. me moeder heb altijd paarden gehad.. maar als je denkt dat jij alles weet over paarden, denk lekker verder Cioaa ! en meisje van dit toppic, Veel plezier met je pony en veel succes!

Esthertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:08

Ik kan best een hengst aan, want ik rij er op... en trouwens, ik laat hem castereren hoor Knipoog

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:09

Het was niet mijn pony, het was me verzorg pony.. maar het ging wel goed hoor Knipoog nog steeds trouwens..

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:10

waar is het trouwens slecht weer runninkawa hier in ijmuiden is het al de gehele dag prachtig mooi weer

Esthertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:11

x_Gabiiy_x, dus met konijnen gaat het ?

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:11

nou dan is dat ook weer duidelijk Esthertjuhh stuur afentoe een PM met wat fotos k blijf graag op de hoogte en t zal zeker goed komen met jullie !

StalNollie

:S mijn oudere verzorgpony staat ook alleen hoor.
en staat altijd nog vrolijk en grazend in de wei.

en ze kan bij mijn andere verzorgponys ook wel eens in de wei maar dan staat ze zeilig in een hoekje tot ik haar weer daar uit haal.

en mensen hoezo een pony erbij MOET.. hoeveel vooral hengsten staan er wel NIET alleen in de wei ???

dus reageer gewoon op wat ze vraagt. en niet van dit moet je niet doen want dat kun je nog niet ofzo.

Ontopic: mischien een schaap ofzo maar een varken ofzo zou ik niet doen heb ooits ergens gehoort en gelezen dat dit juist NIET bij paarden mag.(zal wel vanwege enkele ziektes ofzo zijn!)
en ik zie trouwens wel meer ponys met konijnen samen, als de konijnen maar apart in een hokje kunnen waar de pony niet bij kan is dit verder geen probleem

Bloemsuiker

x_Gabiiy_x schreef:
Wat zeg jij met ik heb geen verstand van paarden k ben met paarden opgegroeid.. me moeder heb altijd paarden gehad.. maar als je denkt dat jij alles weet over paarden, denk lekker verder Cioaa ! en meisje van dit toppic, Veel plezier met je pony en veel succes!

Als ik je reacties hierboven zie vind ik dat je geen verstand van paarden hebt nee...

x_Gabiiy_x

ja hoor als je pony maar wel ruimte heeft dan hij niet op de konijnen gaat staan Tong uitsteken bij ons zijn de konijnen bijna sneller als de pony wahhaha Tong uitsteken

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:13

k heb A zeker verstand van paarden en B ik heb geleerd (in mijn OPVOEDING) dat ik mensen moet proberen te begrijpen en dat snap ik zeker met dit meisje!

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:13

je mag dan nog wel zo jong zijn maar ik ben nu 20 jaar en al 20 jaar loop ik tussen de paarden,varkens,koeien,kippen,konijn, geiten en noem maar op door dus je kan mij niet wijs maken dat jij meer verstand heb dan ik

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:14

je heb dan wel zo'n grote bek met van je dat je zoveel verstand heb maar ik vind jou een dierenbeul

x_Gabiiy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:14

ja klopt de varke moet ook weg uit die wei Knipoog ind inverband met ziektes Lachen

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:15

charlotjuhh ik geef jou groot gelijk over haar reacties

Esthertjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:16

Hey! x_Gabiiy_x
Ik laat je zo gauw mogelijk foto's zien !
En ik hou je op de hoogte via email is dat goed ?

mutsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:16

je wou zeggen dat konijnen geen ziektes overdragen aan paarden