Lynn_Nikita schreef:geduld??? was al de 13 binnen gekomen volgens tnt, zijn ruim 3 weken geduld, lang genoeg dacht ik zo
en nee, ik heb niet extra aangegeven dat ik verzekerd wilde, omdat ik niet wist dat dat moest, niet echt over negedacht, werd altijd door libella betaald, dat verzenden, omdat boven 50- was en kwam altijd aan, niet over nagedacht dat ik extra moest aangeven om verzekerd te doen, en zoals ika l zei, waar moet ik dat dan doen? bij opmerkingen? blijkbaaar word dat veld niet altijd gelezen
Sjah. Ook over dit soort dingen moet je klaarblijkelijk 'nadenken'. Nogmaals ik vind het heel erg vervelend voor je, maar is er maar 'zoveel' dat je daadwerkelijk kunt doen als er zoiets gebeurd. Aan het adres zal het niet gelegen hebben, maar aan een prutser van een postbode die het pakket wellicht zelf afgetekend heeft en neergezet heeft voor je deur, of misschien wel zelf heeft meegenomen.
Wat jijzelf kunt doen is inderdaad wat je al doet: achterhalen wie die mafkees is en hem eens aan de kaak voelen.