Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Strawberry_ schreef:Ik heb voor de grap een nep e-mail aangemaakt en eens een lekker hoog bedrag geboden op het paard die ze aanbood van Ferro × Pion, even kijken of ze reageerd erop
ben benieuwd
als zijnde een 7 jarige hengst gribaldi x ferro
heheStrawberry_ schreef:Ik heb voor de grap een nep e-mail aangemaakt en eens een lekker hoog bedrag geboden op het paard die ze aanbood van Ferro × Pion, even kijken of ze reageerd erop
Nadiaaa schreef:Strawberry_ schreef:Ik heb voor de grap een nep e-mail aangemaakt en eens een lekker hoog bedrag geboden op het paard die ze aanbood van Ferro × Pion, even kijken of ze reageerd erop
Lekker handig, ik wilde bieden maar dat kan niet meer door jou absurde bod....
anneM_Ajax schreef:ze heeft ook ricciono te koop gezetals zijnde een 7 jarige hengst gribaldi x ferro
ben helemaal weg van ricciono dus heb gereageerthehe
kreeg een mail terug dat hij heel lief en braaf is en dat ze er 60000 voor wil hebben
dus heb maar even terug gereageerd dat ze dan toch wel verlies draait want ze heeft hem niet voor zo weinog van emma hindle overgekocht hehehe
heb dr ook begeschreven dat ik dr een beetje zielig vind. Nog geen mail terug maar die zal ik ook wel niet krijgen
Misschien een link mailen van dit topic?
Jobbeltje schreef:Ja, maja dan krijgt niemand meer een "serieuze" reply op hun e-mail?

anneM_Ajax schreef:ze heeft ook ricciono te koop gezetals zijnde een 7 jarige hengst gribaldi x ferro
ben helemaal weg van ricciono dus heb gereageerthehe
kreeg een mail terug dat hij heel lief en braaf is en dat ze er 60000 voor wil hebben
dus heb maar even terug gereageerd dat ze dan toch wel verlies draait want ze heeft hem niet voor zo weinog van emma hindle overgekocht hehehe
heb dr ook begeschreven dat ik dr een beetje zielig vind. Nog geen mail terug maar die zal ik ook wel niet krijgen