Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Didoo schreef:Moet een nieuw waterdicht verhaal verzinnen!

Rijan_ schreef:Didoo waarom reager je dan
voor en bij de hande reactie trug ik reager omdat ik iets probeer te uit te legen aan die genen![]()
Karin_deB mee eens
MalPaarden schreef:jaa doe ik ook aan mee
Silence schreef:@ Karin_deB : Ik verzin er niks omheen, citeer alleen haar eigen woorden.

Maar10e schreef:Silence schreef:Maar wederom een stille TS
ja das wel jammer
MalPaarden schreef:jaa doe ik ook aan mee
en ik heb een eigen huis met een weiland daar wil ik ook nog wel een paardje bijzetten mag dat? die van jou mocht toch ergens anders gestald worden. dan krijgtie leuke vlechtjes erbij haflingers hebben altijd zulke leuke manen
Get a life..Didoo schreef:Karin_deB Jij maakt je dr ook wel erg druk om, als je het allemaal zo irritant vind moet je het niet lezen en andere topics opzoeken

Al heb ik zo`n vermoeden dat de TS in een deuk achter haar PC zit, omdat wij allemaal zo in gaan op haar droomverhaal.

SONY schreef:Didoo schreef:Karin_deB Jij maakt je dr ook wel erg druk om, als je het allemaal zo irritant vind moet je het niet lezen en andere topics opzoeken
Nou ben het helemaal met haar ééns het enige waar jij op uit bent is nog meer stennis en sensatie... en dat is niet de bedoeling dus ga dan lekker zelf een ander topic opzoeken hé
Karin_deB schreef:Silence schreef:@ Karin_deB : Ik verzin er niks omheen, citeer alleen haar eigen woorden.
Dat verzinnen sloeg dan niet op jou, maar op andere mensen in dit topic. Zag iets voorbij komen van verzorgHAZEN ofzo, wat dat voor onzin is dan..

Didoo schreef:Karin_deB Jij maakt je dr ook wel erg druk om, als je het allemaal zo irritant vind moet je het niet lezen en andere topics opzoeken