Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arantxa schreef:Mensen! Hoe willen jullie nu weten wat zei heeft meegemaakt? die handelaar is gewoon een deus van een vent ! ze heeft genoeg liggen treuren omdat dr paard wegmoest. Jullie waren er niet eens bij.Ik verzorg haar paarden nu al bijna 3 jaar. en geloof mij maar dat zei een paard waard is ! jullie zyn gewoon allemaal jaloers dat ze zoveel paarden kan krygen. ze krygt de paarden tenminste gereden. ik wou dat jullie dat eens meemaakte wat zei allemaal met paarden heeft meegemaakt. Als jullie dat eens wisten dan zouden jullie anders doen. jullie zijn gewoon zielige mensen.nOujaa wij weten wel beter als jullie, jullie hadden graag dat jullie het wisten. stomme zielige oudwijven !
sammy1 schreef:maar nogmaals,ik heb die topic niet gezet hier om weet ik wat voor reacties te krijgen,had hem gezet of iemant dat ook heeft mee gemaakt,
sammy1 schreef:maar nogmaals,ik heb die topic niet gezet hier om weet ik wat voor reacties te krijgen,had hem gezet of iemant dat ook heeft mee gemaakt,
sammy1 schreef:hij is terug na de handelaren,en ik heb de pony terug gekregen,plus 250 euro wat ik had aan dieren arts kosten.
UpDate_ schreef:toch vind ik het heel netjes hoe de handelaar het uiteindelijk heeft opgelost
sammy1 schreef:maar hier zeg ik weer op,
zijn ook bijna geen handelaren die paarden uit het slachhuis halen en dan verkopen met een smoes,en dravers wat van de ren baan af komen wat versleten zijn,maar goed wie ben ik.
sammy1 schreef:aarde heb hem laten keuren even wat verder lezen graag,hoe vaak moet ik het nog zeggen.
tita schreef:ruilen ja ruilen ik vraag me af of mensen soms echt zo stom zijn
Hoe kun je in godsnaam een fell-pony ruilen tegen jazz afstammeling das toch appels met peren vergelijken.
Je kan er dan toch op van uitgaan dat het geen eerlijke zaak is.
Kom op zeg voor een goede afstammeling moet je aardig wat geld neertellen anders is er wat mis.
Btw nooit maar ook nooit zomaar een dier kopen die gekeurd is door een eigen dierenarts.
En handelaar tja daar zou ik mijn paard ook niet vandaan halen helemaal niet als ie wil ruilen
sammy1 schreef:ja dankjewel.
een dieren arts is een dieren arts of die van hun is of niet,hij heeft zijn plichten,en houd hij zich niet daaraan tja dan kan hij aansprakelijk gesteld worden.maargoed.
je kunt wel nog 100 keer zeggen dat ik de fell daar niet had moeten achter laten,hoe ik de eerste keer daar was toen was alles piek fijn in orde,daar in de stallen,en dat met het slacht huis heb ik van 4 verschillende mensen hier gehoord waarvan 2 daar hebben gereden,
een dieren arts is een dieren arts of die van hun is of niet,hij heeft zijn plichten,en houd hij zich niet daaraan tja dan kan hij aansprakelijk gesteld worden.maargoed
een dieren arts is een dieren arts of die van hun is of niet,hij heeft zijn plichten,en houd hij zich niet daaraan tja dan kan hij aansprakelijk gesteld worden.maargoed.
je kunt wel nog 100 keer zeggen dat ik de fell daar niet had moeten achter laten,hoe ik de eerste keer daar was toen was alles piek fijn in orde,daar in de stallen,en dat met het slacht huis heb ik van 4 verschillende mensen hier gehoord waarvan 2 daar hebben gereden,