3heathcliff5 schreef:DuoPenotti schreef:Oh ja keuringsrapport gevonden.
TS heeft duidelijk niet zelf gekeurd. Gezien de letterlijke vertaling van rilling.
En gezien dat er in de bokt advertentie niets laat zien over welke bemerking dan ook.
Snap ik het advocaten gedeelte ook ineens.
Arm arm dier
Wat verwacht je dan? Het paard is via de veiling aangekocht. Neemt niet weg dat ze het rapport op een later moment met haar eigen DA besproken heeft en dat die zich kon vinden in de bevindingen van het veilingsrapport en de rilling niet noemenswaardig vond.
Verder weet je ook niet of de bemerkingen verzwegen zouden blijven als er iemand serieuze interesse had getoond op de bokt advertentie. Tussen veilingaankoop (aug) en advertentie bokt (nov) zitten maar een paar maanden. Waarin ze het paard volgens eigen zeggen nog niet echt opgepakt had. Dus wat moet ts er dan precies in geuren en kleuren over vertellen? Het enige dat in dat licht niet netjes op mij overkomt is dat vanaf het einde landseizoen kennelijk steeds meer issues boven kwamen drijven en dat het paard vlak daarna of terwijl de issues naar boven kwamen te koop gezet werd. Dan nog weten we niet of ts uiteindelijk geïnteresseerden heeft gehad en of ze überhaupt kijkers heeft laten komen, aangezien hij rond die tijd ook begon te manken.
Ik quote nu ff een een opmerking, maar ik snap al dat andere commentaar ook niet zo goed. Het hele verhaal rondom dit paard kan net zo goed heel logisch en eerlijk in elkaar steken. Ligt er maar net aan hoe je voor ons onbekende details wenst in te vullen.
Hij is al kreupel op de filmpjes van de veiling. Ik snap uberhaupt niet dat dit niet gezien is en paard aangekocht is als recreatiepaard.