Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Pmarena maar je vindt je zelf wel heel wat want jij ziet een pensionklant dan iemand die jou dient en betaald
Paard stond niet gratis bij Henova en blijft geven en nemen
Als ik de paarden binnen zet omdat de mijne binnen blijft en is laat geef ik alle paarden pluk hooi ook de pensionklant die nog moet komen
Lijkt mij normaal
Als ik afvoer wat niet meer gebeurd en iemand is niet geweest of is zijn emmertje vergeten dan geef ik paard echt wel wat voer
Als ik in de zomer mijn waterbak controleer kijk ik bij de anderen of zo iets hebben
Heb ik tijd vul ik ze bij nee maak ze niet schoon
Niet elke pensionklant is een draak maar ik heb iid geen tijd om elke dag te komen en spic en span te houden
En ja mijn paard vloog vroeger door draad heen maar heb nooit gehoord of ik dat wilde vergoeden
tita schreef:Pmarena maar je vindt je zelf wel heel wat want jij ziet een pensionklant dan iemand die jou dient en betaald
Paard stond niet gratis bij Henova en blijft geven en nemen
Als ik de paarden binnen zet omdat de mijne binnen blijft en is laat geef ik alle paarden pluk hooi ook de pensionklant die nog moet komen
Lijkt mij normaal
Als ik afvoer wat niet meer gebeurd en iemand is niet geweest of is zijn emmertje vergeten dan geef ik paard echt wel wat voer
Als ik in de zomer mijn waterbak controleer kijk ik bij de anderen of zo iets hebben
Heb ik tijd vul ik ze bij nee maak ze niet schoon
Niet elke pensionklant is een draak maar ik heb iid geen tijd om elke dag te komen en spic en span te houden
En ja mijn paard vloog vroeger door draad heen maar heb nooit gehoord of ik dat wilde vergoeden
tita schreef:Hevonen
je moet wel realistisch zijn, jij bent in mijn ogen niet geschikt om pension aan te bieden.
Wat als een dier gewond is of koliek krijgt jij bent slecht ter been… hoe kan jij helpen?
Wat deed jij voor je pensionklant, een paard niks meer geven vind ik van een pensionhouder ook slecht na 18:00
Schade wat is schade gebruikers sporen lijkt me niet dat je moet vervangen.
tita schreef:Hevonen
je moet wel realistisch zijn, jij bent in mijn ogen niet geschikt om pension aan te bieden.
Wat als een dier gewond is of koliek krijgt jij bent slecht ter been… hoe kan jij helpen?
Wat deed jij voor je pensionklant, een paard niks meer geven vind ik van een pensionhouder ook slecht na 18:00
Schade wat is schade gebruikers sporen lijkt me niet dat je moet vervangen.
pmarena schreef:Nou dat is ook wel een beetje suf als je mensen zo'n terrein laat zien, dat je dan niet verwacht dat ze denken dat ze ook daadwerkelijk gebruik van de bak enzo kunnen maken...dan moet je het erbij zeggen bij een bezichtiging lijkt me. Omdat dat dermate afwijkend is van wat normaal is, dat mensen dat natuurlijk niet verwachten.
Hevonen: ah je zie je wel....gratis dus. Je zou dan hopen dat iemand daar dermate blij mee is dat ze inderdaad het geld dat ze bespaart op huur, gebruikt om het spulletje netjes te onderhouden. Maar nee hoor dat vindt zo iemand dan jouw probleem. Wat een egoïstische profiteur zeg.....
Maar daar ben ik hier dus ook bang voor. Het lijkt ook wel dat als je iemand iets gunt en zo'n aanbod doet, ze dan snel denken dat het niet meer waard is dan gratis ook...? Of dat ze het meteen zien als een uitnodiging om over je heen te lopen....
Misschien is het dan nog beter om 150 euro per maand te vragen met de afspraak dat ze die na een half jaar terugkrijgen als ze alles inderdaad netjes bijhouden. En dat je het anders gebruikt om iemand in te huren / vervangend materiaal te kopen voor reparaties.
Ik heb het idee dat het dringend een plekje zoeken vaak ook al een red flag is eigenlijk
Meggiemeg: oh dat is idd super irritant zeg!
Hier is het meerdere keren gebeurd dat de achterliggende akker bewerkt werd en 1 van de machines blijkbaar in onze draden terecht was gekomen. Een eind draad inclusief meerdere palen kapot getrokken. Daar konden de knollies dus zo overheen / doorheen stappen, de akker in en daarvandaan de weg op. Dat zèg je toch even als zoiets gebeurt