Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie261 schreef:Een trailer hebben is gewoon super handig, vroeger heb ik echt heel veel gebruik gemaakt van mijn trailer, naar bos/strand/ wedstrijden/les noem maar op, de trailer stond bij mijn pensionstalling gestald, en toen de verlichting het niet meer deed, kwam ik erachter dat andere stalgenoten met wel 3 man tegelijk op mijn spatborden gingen zitten , waardoor het ijzer geen connectie meer maakte voor de verlichting, zo aso.... Later verhuist naar een andere stal, waar , toen ik mijn trailer een keer nodig had, bleek dat deze (ongevraagd) als opslagplaats gebruikt werd, er hadden meerdere mensen gewoon hun spullen ingezet, onder het mom van "jij gebruikt je trailer toch amper"... Tja even vragen of dat oke is, is dan blijkbaar onnodig.
Ik heb ook meerdere keren mijn trailer uitgeleend en dus ook kapot terug gekregen, en dat is echt ellendig als dat gebeurd, buiten dat je dan dus zelf voor de kosten voor reparatie gezet wordt, zat ik 2x met een trailer die niet meer te gebruiken was , voordat deze gerepareerd was...
Goed, nu hebben we een trailer gekregen van een vriendin, een 2 paards, super mooie trailer, en deze wordt niet meer uitgeleend, en die houden we gewoon voor onszelf, voor als we zelf weg moeten met de paarden, of we een hoop zooi naar de stort moeten brengen, of voor hooi halen, allemaal prima, maar ik wil gewoon niet meer een kapotte trailer terug krijgen...
Achterom schreef:En hoe gevaarlijk is die strooistraling, zeker als je een paar foto's maakt en verder niet?
De rest is willen.... gelukkig heb ik een dierenarts die in het belang van het dier denkt.
kimmie261 schreef:Later verhuist naar een andere stal, waar , toen ik mijn trailer een keer nodig had, bleek dat deze (ongevraagd) als opslagplaats gebruikt werd, er hadden meerdere mensen gewoon hun spullen ingezet, onder het mom van "jij gebruikt je trailer toch amper"... Tja even vragen of dat oke is, is dan blijkbaar onnodig.
Ayasha schreef:Ik vind "zolang je kan terug vallen op een netwerk" ook gewoon een goedkope, lakse mentaliteit eerlijk gezegd.Van dat tientje dat de gemiddelde persoon geeft voor de hulp onderhoud je geen transport en dan voelen ze zich moreel helemaal oke want ze hebben je betaald.
fransje23 schreef:Ayasha schreef:Ik vind "zolang je kan terug vallen op een netwerk" ook gewoon een goedkope, lakse mentaliteit eerlijk gezegd.Van dat tientje dat de gemiddelde persoon geeft voor de hulp onderhoud je geen transport en dan voelen ze zich moreel helemaal oke want ze hebben je betaald.
Ik vind het helemaal niet laks! Ik vind het eerlijk gezegd bizar dat mensen verplicht een grote auto en trailer zouden moeten aanschaffen terwijl je dingen ook onderling kunt regelen. Is ook nog eens duurzamer!
En ja, een vergoeding van de benzinekosten zou ik voldoende vinden zeker bij een spoedje.
DuoPenotti schreef:Silly
Dat heb ik eerder uitgelegd.
Op je emoties spelend naar kliniek vind ik moeilijk om nee te zeggen. Terwijl die ander te pinnig is zelf voor de spullen te sparen.
Ikke
Ja ik heb de spullen
En de ander gaat 3 keer per jaar op vakantie.
Of fokt 3 kinderen of...
Zo ken ik er ondertussen ook nog wel een paar.
Muze schreef:Ik doe het ook niet zo snel..vorige maand ook onderhoud gehad wat dan “ even” 400 euro kost..
En dat zien mensen dan niet.
Ayasha schreef:Dat bedoel ik dus. Jij vindt dat voldoende maar zelf een "grote auto en trailer aanschaffen" vind je bizar.Stel je voor dat je het zelf moet betalen en onderhouden he....
Maar iemand gratis laten rijden doen we niet in NL want "een paard houden is niet gratis."Een grote auto en trailer houden zijn ook niet gratis.
Benzz schreef:Nou echt he!
Wat denk je dat die auto in de maand kost. En de aanschaf daarvan. En het onderhoud. En het uurloon.....
En ik ben toch echt iemand die anderen graag helpt, maar met zoń mentaliteit houd het snel op.
Kuggur schreef:Rare discussiewending.
Als je je zo veel zorgen maakt om het milieu dan kun je beter meteen ophouden met je héle paardenhobby.
kimmie261 schreef:Het meest idiote was ook nog de sjagarijnige gezichten dat ik zo nodig met mijn trailer weg moest, want ja, nu moesten al die spullen eruit gehaald worden, ik was gewoon flabbergasted hoe er gereageerd werd, dit waren overigens mensen die allemaal zelf een eigen trailer hadden staan daar
Ibbel schreef:[
En hoe denk je dat het met het milieu gaat, en de uitstoot, en het klimaat, als iedereen dikke auto's
'moet' rijden? Of een tweede neer moet zetten omdat de baas alleen elektrische auto's als lease-auto toestaat?
Kuggur schreef:Rare discussiewending.
Als je je zo veel zorgen maakt om het milieu dan kun je beter meteen ophouden met je héle paardenhobby.