Babootje schreef:_Nelleke_ schreef:Filmpje inmiddels gezien. Ruiter lijkt inderdaad niet heel onhandig maar dit is niet TS zelf toch? Ik zie een paard dat flink in verzet gaat, die ook flink kort van voren (of heeft dat paard zo’n enorm korte hals van zichzelf? Dat haal ik niet helemaal uit het filmpje) en flink met spoor wordt gereden... Ik blijf bij wat ik eerder zei. Paard heeft niet eens tijd gehad om te wennen, heeft alweer wisselende ruiters gehad en moet maar braaf in het gareel lopen.
@ Nelleke: Dat doet een "braaf paard geschikt voor onzekere ruiters" namelijk: braaf in het gareel lopen. Die kan omgaan met verschillende ruiters op verschillende locaties, het verkeer, etc etc. Tijd om te wennen is echt onzin.
Zou wat zijn als mn paard iedere x als ik op concours ga weken tijd nodig heeft om te wennen om braaf zn proefje te lopen
Vind ik ook.
En we hebben het hier niet over een keer een paar pasjes opzij zetten omdat er iets nieuws te zien is.
Of even het hoofd omhoog brengen,of even pasje versnellen door spanning. Dat mag allemaal.
Maar dit is stout. En of dat nu door de ruiter komt, door de omgeving komt of medisch.
Dit is niet waar ts om heeft gevraagd.
Ze heeft niet gevraagd om een paard met een uitdaging.