Natuurlijk gebruik je je ervaring en aangeleerde verkeersinzicht maar het is een nieuwe categorie die dus ook weer anders werkt en dat leer je in de les.
Ik geef meerdere categorieën en ik ben ook altijd heel even aan het omschakelen, dat duurt inmiddels wel niet lang maar als ik van de motor in de auto stap moet ik op hele andere dingen letten en op een andere manier aan het verkeer deelnemen.
Saaams schreef:Toen auto leren kennen, achteruit rijden (aanhanger naar rechts stuur jij ook naar rechts en andersom) komen er andere autos altijd stoppen. Daarna achteruit straatje keren. Ging veel makkelijker dan verwacht. Bijna vlekkeloos. Soms wilde ik alleen nog is verkeerd sturen als je bij moest stoppen voor iemand. Maar het viel echt ontzettend mee. Toen mocht ik terug rijden naar cbr. Goed opletten dat je in het midden rijd en niet uit wijken voor andere autos (er reed er 1 over mijn vak) maar dan gewoon vaart minderen.
euhm, ik zie in dit berichtje wel een aantal puntjes staan die niet helemaal overeenkomen met de exameneisen