Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s0173957 schreef:Ze moeten zich echt goed schrap zetten elke keer hoor...
Gewoon een aanrader voor iedereen, rij gewoon eens een keer mee met de paarden.
s0173957 schreef:Daar durf ik nu idd geld op te zetten Ikke... elke keer bij remmen en optrekken moeten de paarden zich schrap zetten, hoe kalm je ook vertrekt.
Is ook niet meer dan normaal, is pure fysica...
ikke schreef:Dan kan jouw chauffeur niet rijden, punt.
Ja, dat durf ik zo hard te beweren. Ik heb jarenlang een vrachtwagen gehad waarbij ik mijn paard kon zien tijdens de rit, dus ik teken voor je uit waar de problemen zitten. Ik geef je schriftelijk garantie dat je dat bij mij niet overkomt........
Voor degenen die nu wel geïnspireerd zijn maar minder handig: let erop dat sommige omgebouwde bussen die worden aangeboden op de Bokt-markt en marktplaats NIET herwogen zijn na ombouw zoals de bus van TS. Voordat je zulke wagens koopt, zet ze eerst op de weegbrug!!
s0173957 schreef:Ik sta elke keer bij de jonge paarden bij op de vrachtwagen als we ze van weide veranderen en het is verdomd moeilijk om je staande te houden op een vrachtwagen, hoe voorzichtig je ook rijdt.
Eens in beweging geen enkel probleem, bochten vallen ook best goed mee, maar van het moment dat er opgetrokken een VOORAL geremd wordt knal je omver...
Dus als zij zegt dat ze veel harder kan remmen, dan zeg ik dat dat volgens mijn ervaring echt niet klopt, hoe stabiel de vrachtwagen gewoon is... massa in beweging wilt in beweging blijven.