NibbitLotus schreef:TS is helaas slachtoffer van dezelfde handelaar als waar ik slachtoffer van ben. TS en ik hebben inmiddels contact en zullen binnenkort samen om tafel gaan om het een en ander te bespreken en om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Totdat ik meer zekerheid heb over de vordering van mijn zaak tegen deze man ga ik geen namen noemen of hints geven, gezien alles wat ik te veel zeg tegen mij gebruikt kan worden. Ik zal zo mogelijk iedereen op de hoogte houden over het proces.
wat een soap, is er nu ook nog een kans dat jij de betaalde onderhouds/stallings kosten terug krijgt...? of zal een rechter alleen maar uitspraak doen dat je het paard terug mag brengen en aankoop bedrag terug?
Stel aankoop is 3500 en je hebt je paard in pension a 300 euro per maand...dan zijn alleen al de stallings kosten hoger dan dan de waarde van het paard.............
Kwa rechtzaken...dat duurt soms maanden..de tegenpartij kan ook gewoon uitstel aanvragen he......tijd rekken..zijn mensen goed in..en de rechtbank gaat eigenlijk altijd in een uitstel verzoek mee...
Wat iemand ook aangaf zonder rechtsbijstand is het een te dure aangelegenheid.......en daarnaast zullen ze soms ook gewoon schikken...dat is vaak voordeliger dan allerlei dure zaken.
(schikken geeft ook een onbevredigd gevoel..immers dan zal de rechtsbijstand een bedrag uitkeren en de handelaar gaat nog steeds vrij uit)