Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Ik heb 2 paarden bij deze verzekering gehad. Toen ik 1 van de paarden verkocht en er een ander voor terug kocht, heb ik de nieuwe direct bij een andere verzekering onder gebracht. Kreeg recent 330 euro voor een wond voorgeschoteld en daar inmiddels 240 euro voor terug.
Ik vind xcellent een vreselijke verzekering. Allemaal regeltjes waardoor ze minder uitkeren om over de klantvriendelijkheid maar te zwijgen als je ze belt. Op de 1 of andere manier krijg ik altijd dezelfde dame aan de lijn waarvan ik mij afvraag of ze haar werk nog wel leuk vind.
Ik ga daarom binnenkort met mijn andere paard daar ook weg.
[***] schreef:ivy_power89 schreef:Ik heb 2 paarden bij deze verzekering gehad. Toen ik 1 van de paarden verkocht en er een ander voor terug kocht, heb ik de nieuwe direct bij een andere verzekering onder gebracht. Kreeg recent 330 euro voor een wond voorgeschoteld en daar inmiddels 240 euro voor terug.
Ik vind xcellent een vreselijke verzekering. Allemaal regeltjes waardoor ze minder uitkeren om over de klantvriendelijkheid maar te zwijgen als je ze belt. Op de 1 of andere manier krijg ik altijd dezelfde dame aan de lijn waarvan ik mij afvraag of ze haar werk nog wel leuk vind.
Ik ga daarom binnenkort met mijn andere paard daar ook weg.
Ik ben nog steeds verzekerd bij Excellent en kan mij die dame (Sandra) volgens nog heel goed heugen! Wat een chagrijn en onprofessionele doos!
ivy_power89 schreef:Nou het is vooral de toon en hardheid die de dame heeft. Kortaf, niet willen mee denken of het fatsoen iets op een normale manier uit te leggen
CharlyBrown schreef:Bedankt voor jullie reacties
Ik krijg elke maand een rekening die ik betaal... Dus niet via automatische incasso...
Dit jaar heb ik nu 5 rekeningen betaald...