Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Ik heb op FB niet gezegd iets anders te zoeken,alleen dat ik daar weg moet.
Ik doe verder nog niks,alleen rustig aan rond kijken voor iets anders.
gohya schreef:Ik geloof verder nog helemaal niks,maar het lijkt me stug dat een directeur zich niet aan zijn woord houd,als hij t.o. een journaliste zij 'ja' woord heeft gegeven.Dan staat hij toch voor L*l?
WendyLotte schreef:Ik heb bijna alles gelezen en wil zeker niet doem denken, maar een gebruikers contract voor 3 maanden (per x ) ? Samen met dat verhaal over verbouwen en uitbreiden......
Naar mijn idee wil de directeur het pand gaan verbouwen maar heeft nog niet de vergunningen.
Zolang hij deze nog niet heeft, zal hij de omgeving te vriend willen houden. Dus laat tie zich van zijn goede kant zien, hij wil tenslotte geen bezwaren tegen de veranderingen straks, van de buurt en geen negatieve publiciteit. Vergunningen, geld schieters enz....
Zolang jij daar kan blijven staan blijft alles rustig en verandert er voor de omgeving niks, maar als alles rond is, ben je met je 3 maanden zo weg. En dan kan de GGZ zijn gang gaan.
Kan verkeerd gezien zijn hoor....maar ik zou er niet zomaar op vertrouwen. Blijven staan, niks afbouwen maar serieus opzoek gaan naar je eigen plekje ! Net wat je zegt : dan kunnen ze je er niet zomaar afjagen !