Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sizzle schreef:Ik neem aan dat je daar fatsoenlijke afspraken over maakt
En red mij prima. Enige waarvoor ik een auto nodig zou hebben zijn kliniekbezoeken. Maar daarvoor zou ik dan ook een trailer moeten kopen... Voor nog niet eens elk jaar dat dat voorkomt zou dat absurd zijn. 
Yvank_ schreef:Maar je zal je er over verbazen hoeveel mensen niet bij een kliniek kunnen komen in een spoedgeval omdat er doodgewoon op dat moment geen materiaal en mensen zijn voor vervoer... Daarom altijd zorgen dat je wat achter de hand hebt ipv denken ach als dat gebeurt zal de hele stal wel klaarstaan!

want het lijkt altijd wel ach dan vergoed diegene dat toch? Ja leuk maar dat is net als met een auto die total loss is, hoevaak komt het voor dat je zoveel weer krijgt dat je precies dezelfde net zo oud kan weer kopen? Niet zo vaak nee...
Gypsy schreef:Ik heb vaker gezien dat de eigenaar van de trailer achterblijft met de schade, dan dat inderdaad alle schade keurig vergoed werd.....
Na de financiële klap van paard kopen en alle toebehoren, ben ik weer gaan sparen. Inmiddels (6 jaar later) weer een mooie Volvo onder de kont en een jonge trailer om erachter te hangen. Moet wel zeggen dat ik in een stad woon en dus niet afhankelijk ben van de auto maar alles met OV of fiets kan doen. De Volvo gebruik ik ook bijna alleen maar om met paardlief op stap te gaan
Brainless schreef:Ayasha schreef:Dimphyl; als mijn auto stuk gaat krijg ik een vervangwagen die evenwaardig is aan de mijne gezien ik zo verzekerd ben.
Helaas hebben 9 van de 10 leenwagens geen trekhaak.
Gypsy schreef:Ik heb vaker gezien dat de eigenaar van de trailer achterblijft met de schade, dan dat inderdaad alle schade keurig vergoed werd.....