Bedankt voor de complimenten over de foto's. Ik ken nikki en tazz al een tijdje en ik heb het graag voor ze gedaan. Ik hoop dat tazz nu het perfecte baasje vind.
Is ze nu verkocht? Dat zou wel super zijn! Als ze nog niet verkocht is zou ik zelf dit topic laten verwijderen. Anders komen evt. geinteresseerden via google altijd bij dit topic terecht.
Ook onder voorbehoud van keuring ofzo, pony die ik te koop had staan wordt morgen gekeurd en als ze gezond verklaart is gaat ze meteen mee, maar verwacht eigenlijk niets geks van de keuring, nooit geen medische problemen gehad met haar.
Anoniem
Geplaatst: 04-07-16 09:28
Tazz is al iets meer dan een jaar verkocht aan een super bokster!
Gisteren weer eens wezen kijken, en toch weer even opgestapt Wat staat ze er geweldig, en wat straalt ze een rust uit! Een beter persoon en plekje had ik me niet kunnen wensen voor haar!
Sinds ze weg is heb ik ook niet meer gereden, dus het was even wennen, en ik ben het toch wel een klein beetje verleerd. Hierbij wat foto's van in de bak: En ook nog een stukje naar buiten gegaan:
Voor alle mensen die in dit topic erg negatief waren over dat ik perse contact wilde houden met de nieuwe eigenaar, hierbij dan toch het bewijs dat het wel kan! En ben er ook echt zo blij mee!
Wat onwijs tof om te zien dat zij wel kan geven wat ik niet meer kon. En toch ook wel blij te kunnen helpen door vragen te kunnen beantwoorden! Heel fijn om te weten dat Tazz me toch nog herkent, en er toch nog steeds en band is. En heel fijn om te zien dat ze er zo gelukkig staat! Ze kan eindelijk weer haar zelf zijn!