Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pizza64 schreef:Vala schreef:Precies..sorry maar ik krijg jeuk van al die mensen die oude en mankerende paarden wegdoen. En daarna komen de krokodillentranen. Neem zelf de verantwoording!
Precies ze zelf wel wegdoen, en dan van een ander wel eisen "voor een blijvend tehuis" .
Ayasha schreef:Niemand vraagt naar kapotte paarden, met vraagt goedkope paarden en is daarin erg naïef.
RebeccaC schreef:Denk dat het weinig zin heeft om mensen een slecht gevoel te geven waarom ze hun paard hebben weggedaan.
Dit is nu gebeurd en daar kan niets meer aan veranderd worden.
Het belangrijkste is nu dat er geen nieuwe mensen slachtoffer mogen worden.
Probeer de krachten te bundelen.
Met verschillende mensen sta je sterker dan alleen.
Quellian schreef:En ik denk ook niet dat iemand belangeloos een paard aanneemt wat niets meer kan en wat alleen geld kost. Of ben ik dan negatief?
Jaaaaren geleden (om precies te zijn 15 jaar geleden) had ik een oude pony die na 9mnd in mijn bezit ernstige artrose bleek te hebben en met pijnstilling en aangepast beslag nog een prima weideleven kon hebben. Ik heb daarop een zorgboederij benaderd, die zochten een 'tuttel-pony', leek mij een prima combinatie. Toen zij bij hun bezoek vroegen om een zadel heb ik ter plekke besloten dat ik deze pony helemaal niet levend uit handen ging geven. Hij is vervolgens geslacht.
CoriienRN schreef:Alberto stegeman aanschrijven?
over opgelicht?
Dit kan je echt misschien wel 2 jaar duren mocht er een recht zaak komen.
Eer dat je al je kosten terug hebt, en of zei ( de oplichtster) wel geld heeft van een kale kip kan je niet plukken.
Heel vervelend allemaal dit.
Doggylover schreef:CoriienRN schreef:Alberto stegeman aanschrijven?
over opgelicht?
Dit kan je echt misschien wel 2 jaar duren mocht er een recht zaak komen.
Eer dat je al je kosten terug hebt, en of zei ( de oplichtster) wel geld heeft van een kale kip kan je niet plukken.
Heel vervelend allemaal dit.
Alberto staat enkel voor sensatie maar niet voor oplossingen?
CoriienRN schreef:Niet geschoten is altijd........