Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cayenne schreef:Caira schreef:Hoeveel van dit soort topics moeten er nog op bokt verschijnen voordat mensen beseffen dat je niet af kunt gaan op blauwe ogen...
Maar hetzelfde geldt voor mensen die hun paard met contract verkopen. Negen van de tien keer is dat gewoon niet rechtsgeldig.
Zweepje schreef:Ayasha schreef:Net als jij dus.
Tsja, misschien heeft hij haar wel aan het lopen gekregen.
Dit valt zeker onder je "nutteloze off-topic discussie" die jezelf start!
Negatief commentaar geven is tien keer makkelijker en sneller, zegt meer iets over jou dan mij!
D.B.A.A.
vopo914 schreef:Zo zie je maar weer dat je blind staren op een goed papier gevaarlijk kan zijn.
Ik zie vaak op bokt dat het verboden zou moeten worden om paarden zonder een goed papier te fokken , en dat de mensen die gewoon eens een veulen bij hun lieve merrie willen fokken eigenlijk "gek"zijn.
Zonder dit goede papier was de lijdensweg van dit paard al lang tot een einde gekomen.
Naar het paard zelf word niet meer gekeken alleen maar naar de namen die op een papier staan lijkt het wel.
TS ik vind dat jij je best hebt gedaan..goed dat je mensen hebt gewaarschuwd voor dit dier..meer kun je denk ik niet doen.
Dat de wereld verziekt is door geld daar kun jij ook niks aan doen..voor jou was geld duidelijk niet het belangrijkste.
Ja misschien had je kunnen weten dat het zo zou lopen met een paard met een dergelijk papier...maar daar heb je nu niks meer aan..helaas.
Het gebeurd je vast geen tweede keer.
Zweepje schreef:Ik heb idd wat gehoord, de handelsstal waar ze stond heeft haar de volgende dag teruggebracht naar de handelsstal waar hij haar heeft gekocht, ondanks dat hij er een koper voor had en haar de dag ervoor nog röntgenologisch had laten keuren.
De Handelsstal waar ze nu staat, heeft mij ook gebeld maar met een iets andere toonstrekking, of ik dit verhaal van Bokt af wilde halen, zo niet dan zou hij wel even langskomen... Ik heb gezegd dat hij ten alle tijde welkom is op mijn huisadres! Maar die gast zou dan niet alleen komen.... "ik zeg....dat riekt naar bedreiging"!!!
Ik heb hier melding van gedaan bij de politie omdat ik ze toch even op de hoogte wilde brengen dat er misschien een heel raar feestje bij mij gevierd gaat worden.
Ik heb hem daarna nog een sms gestuurd want hij beweerd bij hoog en laag dat er niks met haar aan de hand is. Ik heb aangegeven om bij hem over 2 a 3 weken langs te komen in Hellendoorn! Echter gaf hij gelijk aan dat ze inmiddels in Duitsland staat..... en dat hij haar zelf nu gaat uitbrengen in de sport.
Ik geloof hier geen ene ruk van natuurlijk, NL is nu blijkbaar te heet onder zijn voeten!
Als hij mij gewoon had gebeld, met joh we zijn echt goed met haar bezig en we komen stapje bij stap je verder..... wat is er allemaal met haar gebeurd, maar daar werd niet naar gevraagd, ondanks dat ik al weet dat ook hij haar niet goed gaat krijgen. Dus ook hij gaat voorbij aan het dier...