Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chanicha schreef:Dan vind ik het niet gek dat de nVWA dat dit veranderd moet worden. Ik zou mijn paard niet graag Op een stal willen hebben waar ze 24 uur per dag binnen staan als jullie er niet zijn om ze even buiten te zetten.

chantaaah schreef:Ooo sorry daar had ik even niet aangedacht, ze staan helaas de hele dag in stal tenzij we er Zelf zijn om Ze buiten te zetten.
Britta31 schreef:Kun je niet 2 stallen maken en dat laten zien en dan als ze weg zijn toch weer samen in 1 stal.
chanicha schreef:Ik neem aan dat er nog wel meer stallingen zijn in de omgeving waar ze niet 24/7 in een veel te kleine stal staan? Is de Shetlander ook van de eigenaar van het paard?

Def schreef:Ik neem aan dat je van te voren weet Hoe je paard gestald gaat Worden, als je hem aanschaft? Mocht er geen andere optie zijn dan 24/7 op stal, wat ik zeer betwijfel, had ik absoluut geen paard aangeschaft. Maar dat is mijn mening. Ik vind het dan ook goed dat daar nu eindelijk actie op word ondernomen door diverse partijen.
Tot de knieen in de blubber is ook niet goed, maar dat bekijk je toch ook voordat je je paard aangeschaft.