sasja0705 schreef:Blijf het proberen...en voor alle anderen:geef nooig een paard of pony weg voor een goed thuis...ook al bljjf je eigenaar...ik had voor mijn oudje ook n goed thuis gezocht, heel veel tijd gelaten ( 3 maanden kwam ze er zo wat iedere dag)dan verhuist naar haar stall...4 maanden super contact...dan niet meer te bereiken...op eens via via een vrouw aan de tel..die vroeg of ik eigenaar was... en dan begon die ellende...het kleinste incident wat ik te weten kwam, was dat mijn oude op n dag op een spoorweglvergang liep en door omstanders net voor een ice werd weg gehaald...lang verhaal kort: met veel ruzie mijn oudje weer opgehaald...maar mijn spullen zijn kwijt.dus wees wijs: kun je je paard niet meer houden, dan verkoop hem...maar geef nooit gratis weg, ook niet voor verzorging!!!voor ons een goed einde: joey is weer thuis en nu 32! Maar ga E. echt delen op facebook...iemand herkend hem zeker.
Zo kwam de pony dus ook terug, omdat ik toevallig iemand op facebook had die wist dat ze van mij was en zich zorgen maakte omdat M niets meer liet horen. Gelukkig is ze terug.
Ben het verder helemaal met je eens. Voorheen dacht ik dat ik gewoon geluk had gehad met M (had ook erg goed gezocht, maar dat helpt kennelijk niet als ik jouw verhaal lees). Jij ook sterkte!