Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzie99 schreef:Purkii schreef:je zou misschien op een plek waar ze langs moeten een touw op kunnen hangen wat ze los moeten maken om er langs te kunnen?
Als je dat met een speciale knoop vastmaakt kun je later zien of er iemand langs geweest is, weet niet of dat een optie is?
Dat is inderdaad wel een goed idee!
Gub schreef:Shirley schreef:Misschien leest de dader ook wel mee op Bokt
Misschien wil de dader dan wel even vertellen waarom hij/zij het gedaan heeft
[/quote]
romyloverrr schreef:Misschien wil de dader dan wel even vertellen waarom hij/zij het gedaan heeft
daar ben ik héél beniewd naar ,
misschien komt er een verhaal van de penny uit , dat het vroeger haar paarden waren geweest
en ze geen afscheid kon nemen
superwoman schreef:Je moet ook een bordje ophangen met verboden toegang-eigen terrein. Anders plegen ze geen strafbaar feit als je de politie erbij wil halen....
Heel krom op je eigen grond, maar het is helaas wel zo
regelgeving hier
kun je toch makkelijker in zo'n land zitten waar je het betreden van andermans terrein wel uit je hoofd laat, omdat de eigenaar anders zijn luchtbuks pakt
(oh, wat ben ik voor eigen rechter spelen (maar ja, je wil ook niet dat iedereen dat gaat doen natuurlijk)) _Kiki_ schreef:Die persoon moet tussen 3 uur 's middags en 8 uur 's avonds geweest zijn. De sporen waren namelijk vers in de sneeuw, en waren er nog niet toen ik om 3 uur weg ging.
Jol1 schreef:Ik heb niet alle berichtjes gelezen, maar is de toegang tot de bak niet af te sluiten met een (cijfer)slot? Als je een camera plaatst, hoef je er geen bordje bij te hangen. Het is op particuliere grond.
Polly schreef:beste tip die ik ooit gehad heb: neem een gans![]()
Ik heb er ooit 1 als pulletje gekregen en die is bij huis grootgebracht dus ik ben 'mama' hij houd ook echt zijn waffel als ik alleen ben maar o wee als er onbekenden komen![]()
Inmiddels heb ik er 3 en dat werkt nog veel beter