rare mensen als je zo'n paard koopt en zo'n relatief klein bedrag niet eens kan betalen
ik hoop niet dat het paard iets naars heeft opgelopen bij hun, vrees er een beetje voor
wat jou vriend betreft vind ik dat je erg vriendelijk blijft
aan mij had hij een slechte gehad met zijn stomme boos zijn, hij hoeft niet eens mee
ik zou boos op hem zijn met zo'n reactie en niet al te vriendelijk reageren op zulk gezeur
inplaats dat hij als echte vriend jou helpt met je probleem, gaat hij er nog eens problemen bij maken
en die les kan ik echt niet missen helaas

Het is dat je Jesse's vriend bent en niet de mijne. Maar kan je wel zoenen. Ik heb gejankt bij het lezen van je bericht. Zo blij en opgelucht ben ik. Ik weet hoeveel hij al verkast is in de afgelopen paar jaar en ik weet ook hoe kwalijk dit is voor Rinus. Dat is heel wat anders dan op concours gaan. Ik heb nooit beweerd dat Jesse slecht is voor haar paarden want ik geloof echt dat ze alles voor ze doet hoor. Maar ik vind een stabiele warme plek waar hij lekker naar buiten kan veel en veel belangrijker dan een zoveel grams deken. Het geleur is waar ik me boos om maak, niet de verkoop.