Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Huertecilla schreef:LBLGypsyCobs schreef:Nee ik ben niet voor betutteling en het afstraffen door mensen zelf te laten betalen.
Ik ben ervoor dat mensen zelf eens gaan nadenken.
Helaas is het nu wel zo dat de premies alleen maar stijgen en bijvoorbeeld het aantal coma-zuipers ook.
Dus?
De coma zuipers niet verzekeren?
Idem zonder gehomologeerde veiligheidskleding op de motor?
Daarna geen cap, daarna het hele paardrijden?
Oh en het verplichte condoom uiteraard!
Pas gewoon HEEL goed op met demagogie. Het schijnbaar redelijke van eigenschuld door coma zuipen zet een deur op een kier welke zonder enige twijfel opengetrapt zal worden door de verzekeraars die nog wel een paar miljard meer winst willen opdat de bestuurders nog wat meer miljoenen in hun zakken kunnen steken. Miljoenen die jíj betaalt voor de onvrijheid van beslissingen over je eigen lijf....
Nogmaals; vrijheid inleveren gaat moeiteloos, om vrijheid terug te krijgen is revolutie nodig.
aerdenhout1 schreef:HiHI de discussie laait behoorlijk op en ik ben nog steeds niets wijzer!
Het is NIET wettelijk verplicht, zo ver ben ik... verder kom ik er nog niet uit.
Ik blijf er eigenlijk bij dat je als volwassen persoon je eigen verantwoording en risico moet dragen, en daar hoort dus het dragen van een cap/ of gordel in de auto ook bij.
Kijk stellen ze het ook verplicht buiten mijn terrein, word het misschien weer een ander verhaal, maar zoals ik het nu begrijp is het tot het hek en dan moeten ze het zelf maar weten??
Klopt toch aan geen kant???
ikke schreef:aerdenhout1 schreef:HiHI de discussie laait behoorlijk op en ik ben nog steeds niets wijzer!
Het is NIET wettelijk verplicht, zo ver ben ik... verder kom ik er nog niet uit.
Ik blijf er eigenlijk bij dat je als volwassen persoon je eigen verantwoording en risico moet dragen, en daar hoort dus het dragen van een cap/ of gordel in de auto ook bij.
Kijk stellen ze het ook verplicht buiten mijn terrein, word het misschien weer een ander verhaal, maar zoals ik het nu begrijp is het tot het hek en dan moeten ze het zelf maar weten??
Maar heb jij die verzekeringsmalloot al een hooivork op z'n keel geprikt en schriftelijke uitleg ge-eist![]()
Wat zijn JOUW leveringsvoorwaarden richting je verzekering?
aerdenhout1 schreef:ikke schreef:[Maar heb jij die verzekeringsmalloot al een hooivork op z'n keel geprikt en schriftelijke uitleg ge-eist![]()
Wat zijn JOUW leveringsvoorwaarden richting je verzekering?
Nooit ook maar iets over wat voor cap ook gehoord bij mijn verzekering... al heb ik eigenlijk ook nog nooit een geval gehad waar ze mij aansprakelijk stelden.
Cavaletto schreef:Deze houding vind ik a-sociaal en oliedom.
aerdenhout1 schreef:HiHI de discussie laait behoorlijk op en ik ben nog steeds niets wijzer!