Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xsenny schreef:kan jullie nog wel een verhaal vertellen over mensen die hun paard kwijt zijn geraaakt,/
door een staleigenaar !
waar de papieren ook op stal lagen
nu ruim 6 maanden veder hebben ze de paarden nog niet terug .
1 paard is al verdwenen inmiddels !
kan hier veder op bokt niet op in gaan omdat ik geen namen mag gaan noemen maar het gebeurt dus wel .
xsenny schreef:ja belachelijk dus iedereeen kan zomaar je paard mee nemen blijkbaar
toch heeft de geen met de paspoort meer te vertellen .
en de gene waar het paard staat
heb het zlef ervaren
xsenny schreef:zo makkelijk gaat dat dus niet ,dat dacht ik ook .
maar nee mijn baas heeft anders ervaren
en een vriendin van mij is haar paard kwijt
alleemaal doordat de staleigenaar kwam te overlijden
xsenny schreef:kan jullie nog wel een verhaal vertellen over mensen die hun paard kwijt zijn geraaakt,/
door een staleigenaar !
kan hier veder op bokt niet op in gaan omdat ik geen namen mag gaan noemen maar het gebeurt dus wel .
Tigra_ schreef:xsenny schreef:kan jullie nog wel een verhaal vertellen over mensen die hun paard kwijt zijn geraaakt,/
door een staleigenaar !
Al hadden ze de papieren gehad, dat had geen verschil gemaakt hoor. Weg is weg. En gezien het geen eigendomsbewijs is heb je er als het er op aan komt 3x niets aan. Het zegt alleen wie het paard is en dat is het eigenlijk wel en of dat hij geslacht kan worden ivm de medicijnen.
dennisje schreef:ik heb het aan mijn stal eigenaresse gevraagd en zei zegt dat ze van niks weet, anders had ze daar wel over gehoord.
Chaos schreef:Ik vraag me af dat als men zo weinig vertrouwen heeft in de pensionhouder waarom ze dan wel het paard daar in zorg zetten.
rachel_j schreef:het paardenpaspoort is geen eigendomsbewijs , een eventueel koopcontract is ook geen eigendomsbewijs, en veel mensen hebben niet eens een koopcontract , onder houder wordt verstaan degene waar het dier gestald staat en degene die het dier voedt/verzorgd.
stel dat er iets voorvalt , hoe bewijs je dan dat jij de rechtmatige eigenaar bent?
rachel_j schreef:het paardenpaspoort is geen eigendomsbewijs , een eventueel koopcontract is ook geen eigendomsbewijs, en veel mensen hebben niet eens een koopcontract , onder houder wordt verstaan degene waar het dier gestald staat en degene die het dier voedt/verzorgd.
stel dat er iets voorvalt , hoe bewijs je dan dat jij de rechtmatige eigenaar bent?
xsenny schreef:TolineS schreef:bij ons op stal moeten we ook het paspoort of een kopietje ervan bij de staleigenaar neerleggen. Vind het eigenlijk wel een logisch iets. Had er op stallen hiervoor trouwens ook nog nooit mee te maken hoor..
ik vindt er niets logisch aan eerlijk gezegt !
want wt als bv alles in vlammen op gaat
hoe bewijs je dat jou paard daar was ?
je papieren en paard zijn weg .