help ex beweert paard verkocht te hebben

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebren

Re: help ex beweert paard verkocht te hebben

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:49

Daarom vind ik het bijbelse verhaal over het Salomons oordeel zo mooi.
Twee moeders vechten om een baby.
Salomon oordeelt als volgt.
Ik hak de baby doormidden en jullie, moeders, mogen allebei de helft hebben.
De echte moeder zegt dan tegen de andere moeder, neem mijn baby maar mee, zodat hij kan blijven leven.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:11

Een mooi voorbeeld hoe liefde hoort te zijn Ariebren, daar zou menigeen een voorbeeld aan kunnen nemen. De ene laat z'n dier(en) verrekken, terwijl de ander hun laatste euro aan hun dier(en) uit willen geven. Wilgje, dit soort mensen die dit met mens een dier doen hebben imo narcistische trekjes. Goed dat je advies aan de politie hebt gevraagd, en laat je juridisch goed voorlichten er zitten teveel ratten onder de mensen. Succes in ieder geval.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 02:39

Ariebren schreef:
Ik vraag mij elke keer weer af waarom mensen dit elkaar aandoen ??

Je bent verliefd, je gaat trouwen of samen wonen, je doet alles samen en je bent gelukkig, je krijgt een hekel aan elkaar, waarom dan die hekel dus scheiding, uitvechten over de bezittingen, dieren en het ergste is de kinderen ??
Echtscheidings advocaten hebben een gegarandeert inkomen.

Waarom elkaar het leven zuur maken, na zoveel geluk ??

Goede vraag Ariebren.. ik heb het me ook weleens afgevraagd maar bij sommige mensen wordt helaas de ware aard op momenten als deze pas echt in sneltreinvaart zichtbaar en de ex, de dieren, de omgeving of zelfs de kinderen raken zonder pardon gedupeerd. Triest he.. Het contrast van het in vertrouwen slapen op één kussen en plannen maken voor de toekomst naar het egoistisch en bewust kwetsend gedrag in dit soort pijnlijke taferelen waarbij niets wordt ontzien en niemand wordt gespaard. Het ene moment zo close, het andere moment een totaal vreemde die het vertrouwd contact dat je dacht dat je had op alle mogelijke manieren tegen je gebruikt en je met vernietigende kracht onsportief afstraft.. wegens het verbreken van de relatie of omdat de machtscontrole wegglipt, door ontmaskering, een kronkel of misschien vanuit paniek...? Rare wereld hoor! Iemand uit een grijs verleden zei eens tegen mij; Was liebt sich, neckt sich.. tja en misschien is dat ook hier van toepassing. Ik wens TS in elk geval veel sterkte en succes met haar keuze. Ik hoop dat ze nog lang van haar paardjes mag blijven genieten en dat deze uit zijn klauwen blijven want zijn motieven lijken me niet zuiver. Dat hij andere belangen heeft dan het welzijn van de dieren, dat moge duidelijk zijn en het doet me deugd om te lezen dat het ene paard in elk geval veilig staat..

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 09:47

Ik vind het ontzettend Laag van je ex om hier mee te dreigen!!! Wat een stakker... Ongelofelijk! Goed van je dat je iedereen hebt ingelicht!
Zal voor je duimen dat de rust snel terug keert voor jou en je dieren..!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:45

Ariebren schreef:
Ik vraag mij elke keer weer af waarom mensen dit elkaar aandoen ??

Je bent verliefd, je gaat trouwen of samen wonen, je doet alles samen en je bent gelukkig, je krijgt een hekel aan elkaar, waarom dan die hekel dus scheiding, uitvechten over de bezittingen, dieren en het ergste is de kinderen ??
Echtscheidings advocaten hebben een gegarandeert inkomen.

Waarom elkaar het leven zuur maken, na zoveel geluk ??

Heel simpel eigenlijk. Hoe groter het geluk, hoe groter de boosheid als het verdwijnt. Die boosheid wordt dan op de ex geprojecteerd, terecht of onterecht.

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 15:10

nou, als advocaat met toch een behoorlijke hoeveelheid (v)echtscheidingen en alle procedures die daarop kunnen volgen, achter de kiezen, kan ik zeggen dat de sores vaak nog niet eens van partijen zelf komen, maar van ouders, vrienden en bovenaan die manipulatielijst: de nieuwe partner.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:23

Klopt, vaak wordt een van de twee flink opgen.... door de vrienden, enz kring.