Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie77 schreef:Ik kan het overigens niet wat ik vaak om me heen zie, om als je je paard donderdag hebt laten inslapen dat je dan op zaterdag al bij stallen proefritjes aan het maken bent op nieuwe paarden, heb toch tijd nodig om zoiets een plek te geven.
Miepie77 schreef:Ik kan het overigens niet wat ik vaak om me heen zie, om als je je paard donderdag hebt laten inslapen dat je dan op zaterdag al bij stallen proefritjes aan het maken bent op nieuwe paarden, heb toch tijd nodig om zoiets een plek te geven.
Charaz schreef:Aan de andere kant kan ik ook begrijpen dat iemand niet zonder paard kan, als je er maar eentje hebt die weg valt, waarom zou je dan eerst moeten rouwen zonder paard?
. Ze was ruim 7,5 jaar mijn alles en liefste maatje. Een uniek paard met een bijzonder karakter maar helaas ook een echt zorgenkindje.
. Vienna2007 schreef:Miepie77 schreef:Ik kan het overigens niet wat ik vaak om me heen zie, om als je je paard donderdag hebt laten inslapen dat je dan op zaterdag al bij stallen proefritjes aan het maken bent op nieuwe paarden, heb toch tijd nodig om zoiets een plek te geven.
Ik vind dit ook altijd apart, ik heb echt een half jaar op moeten bouwen dat ik mijn paard moest laten inslapen... Ik was er zo ziek van, ik heb hele avonden echt hysterisch zitten huilen op de bank! Gelukkig genas hij wonderbaarlijk, maar ik had toen gezegd nooit meer een ander paard....