Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pashon schreef:het verhaal van de (vorige)eigenaar is toch even heel anders als jou verhaal. Ik zou zeggen kom eerst eens met bewijzen voordat je iemand zo afschilderd op een openbaar forum! Vind het op zijn zachts gezegd asociaal wat je doet
Pashon schreef:mirgino omdat dat zoals je kan zien verwijderd is door een mod, nadat het hier een ruime tijd open en bloot heeft gestaan. Ondertussen weet een groot deel over welke bokker het gaat en dus vind ik het verre van netjes om de heksenjacht hier voort te gaan zetten. Paard is afgekeurd, oliebol happens en daarmee klaar!
Pashon schreef:ze heeft verder ook niks gehoord over een verdere verkoop. Eigenaar heeft netjes gevraagd of ze het keuringsrapport mocht hebben na het afkeuren, wat ik me enigzins wel voor kan stellen ts heeft immers niks meer aan het keuringsrapport gezien het paard "afgekeurd" is (het paard is zelfs niet officieel afgekeurd heeft enkel een bemerking gekregen met als advies achterstallig onderhoud bijwerken en over een x periode weer kijken). Ts heeft gezegt dit niet te willen doen tenzij eigenaar betaald weliswaar deels, eigenaar probeerd het rapport op een andere manier te krijgen wat haar goed recht is immers niet geschoten is altijd mis en heeft die gekregen en daarmee is het hele verhaal klaar.
Echter is ts na het lezen van de posts toch behoorlijk gefrustreerd dat eigenaar het rapport gratis gekregen heeft en zet via een openbaar forum de eigenaar en het paard te kijk met alle toebehoren van dien.
Via de zoekfuncie was het niet moeilijk om erachter te komen wie de eigenaar was (binnen 1 minuut gevonden) en ja dat vind ik behoorlijk asociaal dat je iemand anders zo te kijk zet.
lifaya schreef:volgens mij heeft de eigenaar hier helemaal niet gereageerd, ik heb alle berichten gelezen en naar mijn weten had enkel een voormalig geintereseerde koper gereageerd. Mocht ik toch over dat berichtje heen hebben gelezen, excuses!
Pashon schreef:lifaya schreef:volgens mij heeft de eigenaar hier helemaal niet gereageerd, ik heb alle berichten gelezen en naar mijn weten had enkel een voormalig geintereseerde koper gereageerd. Mocht ik toch over dat berichtje heen hebben gelezen, excuses!
Die is inmiddels verwijderd door een mod.
wie zegt dat wat ts hier allemaal beweerd waar is?
shilady schreef:Maar russel meschien heeft de verkoopster juist met het keuringsrapport openkaart gespeelt naar de koopster en er iets vd prijs af gehaalt . Heb gehoord dat het paard bij een leuk baasje terecht is gekomen
en zo zou het ook nog kunnen.