Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knollentuin schreef:sorry hoor maar een shet zou niet mijn idee zijn voor een meisje van 6. daar doen ze nu eenmaal niet zo lang mee, een goede c of d [ligt eraan hoe groot je kind is,de een is de ander niet]heb je veel langer wat aan...kleine kinderen nemen nu eenmaal niet zo makkelijk afscheid van hun vriendje [spreek uit ervaring]
joyvalentijn schreef:knollentuin schreef:sorry hoor maar een shet zou niet mijn idee zijn voor een meisje van 6. daar doen ze nu eenmaal niet zo lang mee, een goede c of d [ligt eraan hoe groot je kind is,de een is de ander niet]heb je veel langer wat aan...kleine kinderen nemen nu eenmaal niet zo makkelijk afscheid van hun vriendje [spreek uit ervaring]
Onze shet is 1.12m. Mijn dochter is nu net 8 en heeft hem bijna 3 jaar en zoals je ziet past ze er nog makkelijk op... Ben zelf ook een ukkie en stap er zelf nog wel eens op om hem te corrigeren indien nodig...
). En dat dit dus nog proefrijden is om te kijken wat voor types pony er zijn, en wat er bij haar past. Ze mag dus wel aangeven of ze deze pony zou zien zitten voor als ze 7 is, als die dan nog te koop staat. En anders kunnen we dan naar zoiets gaan kijken
Hetgeen zij echt niet erg zal vinden haha. Maar we willen haar nu zonder stress, zenuwen, spanning en verwachtingen lekker haar ding laten doen en laten proefrijden. Ook zonder de stress erna van "gaat het kopen wel lukken" en "wanneer komt ie nou"...passieAppel schreef:Ik vind dat je het niet moet doen.
Ze is.. nog geen 7 jaar oud!
Ook heel lief van hem, om na zo'n actie braaf te wachten tot zijn ruiter al dan niet mopperend weer in het zadel zit.