stef schreef:Valt onder diefstal?
Nee, wat de stalhouder heeft gedaan is alles behalve goed, maar diefstal? Kom op zeg....
zei heeft de pony zonder toestemming mee genomen en dus ja dan valt het onder diefstal.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) of niet....stef schreef:Zo ken ik er nog wel één..Pony is terug, dus het is simpelweg geen diefstal, kan je er hele rare dingen bijhalen, maar dat verandert niks aan hoe de wet in elkaar zit

christel28 schreef:Dat schoot ook door mijn hoofd..Weet je; ik kan het ook hier in de krant gaan zetten....zelfs daar heb ik recht op!!!! Dan hadden ze dit niet moeten doen.

stef schreef:Ik praat nergens de stalhouder goed

stef schreef:KBK Dan heb je mijn geld gestolen, niet mijn portomonee
Ik praat nergens de stalhouder goed, ik vind alleen de term diefstal nogal overtrokken, that's all
christel28 schreef:Miseria;
Nou rond 13.00 uur gaan we de pony ophalen...oftewel mijn man, maar die gaat dan in gesprek met ze! Ik ben zelf ook heeeeel benieuwd of hun verhaal nu anders wordt/is...en of ze eventueel een welgemeende excuses geven, richting ons maar zeker richting onze dochtertje!
Die is heel blij dat haar pony weggaat omdat ze denkt dat de staleigenaar..(waar ze heel gek op was)...haar pony gaat verkopen!
Hopelijk is het op een nette manier opgelost. Al andere stalling gevonden inmiddels?
slimmerik schreef:We horen slechts 1 kant van het verhaal. En als dat waar is heeft eigenares volle recht van spreken. Want zoiets doe je niet als staleigenaar.
Maar ieder verhaal heeft twee kanten. Wat nu als zou blijken dat hier wel degelijk afspraken over waren/zijn?
Ik weet niet of deze pony in de wei stond of op stal. Hoe vaak ging dochtertje van TS rijden/kijken/poetsen? Hoe kreeg deze pony b.v. zijn/haar beweging? etc. etc.
renate85 schreef:grrrrr heel bericht gemaakt,bericht weg.
ik ga zo naar stal dan zal ik de rest van de andere kant van het verhaal eens aanhoren.
slimmerik en sommige andere bokkers....fijn. dat jullie niet meteen de stalhouder aanvallen na het lezen van ts haar verhaal. er zit namelijk ook een andere kant aanvast.
Of doe jij de administratie daar?dynamiek schreef:Zoals ik van Slimmerik te horen kreeg loop jij rond te bezuinen dat er afspraken gemaakt zijn dat ze hun pony mochten gebruiken omdat de pony het zo leuk vond!!
renate85 schreef:christel28 schreef:Miseria;
Nou rond 13.00 uur gaan we de pony ophalen...oftewel mijn man, maar die gaat dan in gesprek met ze! Ik ben zelf ook heeeeel benieuwd of hun verhaal nu anders wordt/is...en of ze eventueel een welgemeende excuses geven, richting ons maar zeker richting onze dochtertje!
Die is heel blij dat haar pony weggaat omdat ze denkt dat de staleigenaar..(waar ze heel gek op was)...haar pony gaat verkopen!
en? gelukt?
ik denk niet dat je de stalbaas hebt kunnen spreken want die waren bij de eper Vierdaagse.
dat je om 1uur een afspraak had lijkt me stug als ze er niet zijn om te praten of het moet via de telefoon zijn geweest
de eigenaren hebben geen bokt