Altijd doorvragen en meer duidelijkheid krijgen. Dan moet iemand dus echt al gaan liegen en bedriegen en is de kans kleiner dat je zo'n rommel-zadeltje krijgt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

russel schreef:Sorry, maar was jij van plan om te gaan rijden op een zadel met verkoop waarde van 50 euro?

stefanvi schreef:Het is vervelend wat er gebeurd is.
Echter vraag ik mij af of het de moeite en tijd waard is voor die 50 Euro.
Je gaat er nu uren aan lopen spenderen, en een hoop ergernis, maar ik zou het gewoon laten doen in dit geval. Je had zelf ook enige twijfel kunnen hebben bij 'slechts' 50 Euro. Beschouw het als leergeld.
Ik ben zelf al ruim een jaar bezig om 30.000 Euro betaald te krijgen, maar dat is dan ook een bedrag dat de moeite waard is.

En ik zal ook nooit een oud gebruikt zadel kopen... Thats_Me schreef:Tja, alleen al bij het bedrag van het zadel zet ik mijn vraagtekens. Je weet dat een zadel die voor zo weinig weg gaat gewoon niet veel kan zijn.
Het is wel zo dat als het zo is gegaan als jij zegt het niet echt eerlijk is.
Maken zou ik niet doen alleen al het nieuw aanzetten van een singelstoot kost je al een paar tientjes.

Jolliegirl schreef:En laatst een voor 25 euro op de kop weten te tikken, ook kunststof.
Ook pasklaar gemaakt
Dat zeg ik : Als je er verstand van hebt, kan je prima aan een goedkoop zadel komen.
Je moet wel weten WAT je koopt.
Dit is zeker gevalletje eigen schuld. Maar toch... vind het wel sneu.. ze is voorgelogen.