Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb een DA die ik achter zijn vodden aan moet zitten om een rekening te krijgen
hij is geweest en heeft behandelt en dat wil ik zo snel mogelijk betalen.Liezel1 schreef:jaren geleden?
Na 2 jaar kan hij fluiten naar zijn centen....
echt waar, bij iemand van de stal verderop is hij 10 dagen achtereen komen spuiten is bijna 5 jr geleden nooit rekening van gehad
juval schreef:als je inderdaad een dagvaarding krijgt, dan horen daar in ieder geval de rekeningen als bewijs bij te zitten (producties). Meestal duurt het tussen het uitbrengen van de dagvaarding, en het daadwerkelijk aanbrengen bij de kantonrechter wel een aantal dagen/weken. In die tijd kun je nog betalen als de rekeningen inderdaad kloppen. dan hoef je in ieder geval geen griffierechten te betalen....
maar de dierenarts is kennelijk wel erg zeker van zijn zaak als hij zoveel kosten gaat maken om rekeningen (om hoeveel geld gaat het eigenlijk??) die waarschijnlijk niet eens bestaan, en voor hem ook lastig te bewijzen gaat zijn dat jij niet betaald hebt.
mirgino schreef:Liezel1 schreef:jaren geleden?
Na 2 jaar kan hij fluiten naar zijn centen....
echt waar, bij iemand van de stal verderop is hij 10 dagen achtereen komen spuiten is bijna 5 jr geleden nooit rekening van gehad
en zo ken ik nog een paar mensen die nooit een rekening hebben gehad, en dat wel prettig vinden![]()
ik ga gewoon achter de rek aan, die man werkt er hard voor en doet alles alleen
ik vind gewoon dat er betaald moet worden voor de geleverde service.
snap eerlijk gezegd niet dat deze DA nog niet failliet is
Skessa_ schreef:TS... laat je niet bang maken door een incasso bureau hoor!!
Die lui dreigen alleen maar, maar kunnen vrij weinig. En ook hun hebben zich aan de wet te houden.
Laat ze eerst die rekening maar eens opsturen waar het om gaat. Zolang hun geen bewijs hebben dat alle aanmaningen,facturen aangetekend zijn verstuurd hoef jij ook niks ontvangen te hebben.
Skessa_ schreef:TS... laat je niet bang maken door een incasso bureau hoor!!
Die lui dreigen alleen maar, maar kunnen vrij weinig. En ook hun hebben zich aan de wet te houden.
Laat ze eerst die rekening maar eens opsturen waar het om gaat. Zolang hun geen bewijs hebben dat alle aanmaningen,facturen aangetekend zijn verstuurd hoef jij ook niks ontvangen te hebben.
Skessa_ schreef:Een incassobureau kan echt niet zoveel hoor. Die dreigen eerst een hele hoop. Daarna gaat het door naar een (gerechts)deurwaarder en daarna pas naar de rechtbank.
Gaat nog een behoorlijke tijd overheen. Ik heb regelmatig contact met de gerechtsdeurwaarder en die zegt precies hetzelfde.
natascha44 schreef:Skessa_ schreef:TS... laat je niet bang maken door een incasso bureau hoor!!
Precies, laten ze dat eerst maar eens bewijzen..
Zolang ze dat niet kunnen hebben ze geen poot om op te staan!!
Enne..kan de DA bewijzen dan datie bij jou is geweest???
Liezel1 schreef:MamboBeach schreef:Wat een gedoe zeg! Ik hoop op een goede afloop. Als ik zou hebben betaad zou ik echt nooit een tweede keer betalen.
De vraag is of je kunt bewijzen dat er betaald is....