het komt erop neer dat ik gewoon zwaar ben opgelicht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wilou_sharon

Re: het komt erop neer dat ik gewoon zwaar ben opgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 17:56

ik ga niet in de slachtoffer rol aannemen hoor maar het is wel rot dat deze dingen gebeuren ik heb hier ook niet om gevraagt.
ik wil het wel opgelost hebben vandaar dit topic...

gr

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 18:40

wilou_sharon schreef:
beetje jammer dit ik heb hier dus zo geen zin in nogmaals het gaat hier over heel iets anders en dit is verleden iedereen maakt fouten. denk maar wat je wil denken ik weet hoe het wel zit.
ik heb geen zin in de discussie en het is ook totaal zinloos.
dus laat het hier bij.

grsharon

dan had je dat van te voren moeten bedenken.... Bah! dat is alles wat ik voor jouw gedrag kan verzinnen, te triest voor woorden!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:51

Ai meissie, 2009, dat is nog nioet zo heel lang geleden he en dan zeggen, dat is het verleden en iedereen maakt fouten..oei..
Tuurlijk verdient iedereen een kans extra en hopelijk kwam die ellende voort uit onwetendheid..maar in een erg kort termijn zoveel leren over paarden en dan ook nog handelen erin, is niet handig..maargoed, dat staat los van dit topic, maar schrik wel van het bericht en vind het een heel kwalijke zaak.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 20:58

ik heb getemd na het zovaak offtopic gaan.
Ik ken TS niet en wil zeker niet dingen mi- of goedpraten, maar vind het wel offtopic.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 21:09

Nounou, moet iedereen nou zo in de aanval?? Als TS je nou niet aanstaat, laat het topic dan lekker links liggen! :)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:09

Jeetje wat een verhaal met bijzondere wending..

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:46

moyra schreef:
wilou_sharon schreef:
dat maakt ook niets uit met dit topic er is vorig jaar iets voorgevallen en dat krijg ik steeds weer te horen helaas kan ik dat niet meer terug draaien...maar dat maakt niet dat ik slecht ben voor dieren.
weer on topic.

ik heb mail verzonden naar de opfok en kreeg geen antwoord dus heb maar even gebeld om te vragen hoe en wat.
hij zou mij op de hoogte houden en wilde de incasso even afwachten.
ik ga hem vanmiddag even een ingebreke stelling aangetekend opsturen. met de vraag welke dag ik volgende week mijn paard kan ophalen mocht hij niet mee willen werken dan gaat het in een moeite door en is de opfok ook strafbaar en moet ik ook aangifte van verduistering tegen de opfok doen...

hij zei wel dat hij het paard niet zomaar meewilde geven en meer dingen voorde mensen die willen weten wat hij allemaal zei moeten me maar een pb sturen gr sharon

Sorry hoor maar niet slecht voor dieren ?
Kom op meid op 7 november 2009 is een shet van je inbeslag genomen omdat deze met een halster in de mond genoerd stond * lees wel , halster in de mond en ingegroeid in de mond hoeken* en met zijn 4 beentjes aan elkaar gebonden >;) _-:( :x .
Zo dusdanig weggewerkt dat hij daar rustig had kunnen lijden en eventueel kunnen sterven in een vervallen schuurtje.
Sorry maar in deze omstandigheden verkeren merendeel van de paarden in NL niet hoor :n
Kom ook niet met dat dit onwaar is gezien ik verdorie 2 weken van slag af ben geweest omdat ik met een persoon van de DB stond te praten wat het beste is in dit geval.
Om nog maar te zwijgen van een shet die dagen tot weken in een trailer heeft gestaan zonder eten, water of bewegingsvrijheid.

Wat voor mij een leuke dag had moeten worden, ging mijn veulen halen, is voor mij geeindigd in slapenloze nachten met de vraag hoe mensen zo kunnen worden/zijn/handelen.

Dit noem ik niet een voorvalletje maar gewoon weg dierenmishandeling en duidelijk was ik niet de enige die dat vond anders waren er geen dieren inbeslag genomen.
En dan nu lopen gillen dat je bent opgelicht.
Wie goed doet wie goed ontmoet he

:oo :oo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:52

Moyra: harde woorden voor iemand die buiten hard schreeuwen met weinig bewijzen komt. :)
Gaat ie lekker, met zn allen op TS?

Edit: en gezien ik dit type topics ken: doe vooral geen moeite om te gaan PB'en met hoe goed je TS wel niet kent want die gaan gewoon zonder lezen richting de virtuele vuilbak. Kom hier maar openbaar met bewijzen. Dat kan vast als je het toch al durft schreeuwen zonder bewijzen. ;)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 02:08

Moderatoropmerking:
Dit is niet meer helemaal zoals een topic hoort te verlopen. Integendeel.
Voor nu komt er een definitief slotje