Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Abeltje77 schreef:Er is mij laatst eens gezegd door een manegehoudster: een goede pony is goud waard. Het kost zóveel moeite om goede pony's te vinden, als die eenmaal goed meelopen in de lessen zijn ze bijna niet meer te verkopen.

Cchanny schreef:Abeltje77 schreef:Er is mij laatst eens gezegd door een manegehoudster: een goede pony is goud waard. Het kost zóveel moeite om goede pony's te vinden, als die eenmaal goed meelopen in de lessen zijn ze bijna niet meer te verkopen.
Inderdaad,
en met 2.000 euro zou ik zeker niet mee eens zijn.
1000 voor een 25 jarige pony is zelfs nog veel.
Ik zou eerder 300 euro bieden ofzo. Gezien de leeftijd. en de mogelijk medische kosten die er bij komen zitten.
Ondanks dat je echt je hart bij die pony heb zitten, moet je reel blijven.
Voor 2000 euro heb je zo al een goed paard, en nog een jonkie die zijn hele leven voor zich heeft.
MiniMouse schreef:Hallo Allemaal,
Zoals velen misschien al weten is mijn oude paard verkocht.
Ik ga volgende week nog eens met de manege eigenaar praten, al denk ik niet dat het veel uithaald.
Zullen we met een hele groep gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben er wel mee bezig!
Maar ik vind 2000 wel een hele hoop geld, zal hij happen voor 1000?
Bonny schreef:MiniMouse schreef:Hallo Allemaal,
Zoals velen misschien al weten is mijn oude paard verkocht.
Ik ga volgende week nog eens met de manege eigenaar praten, al denk ik niet dat het veel uithaald.
Zullen we met een hele groep gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben er wel mee bezig!
Maar ik vind 2000 wel een hele hoop geld, zal hij happen voor 1000?
super zeg, heb het hele topic doorgelezen en echt super dat je dit doet. Ik zou ook eerst lager gaan zitten, niet gelijk toehappen bij 2000. bied eerst lager en als het echt niet wil, en je wilt het nog steeds doen, kun je alsnog 2000 betalen, al is dat wel heel veel geld voor zo'n oudje

Dik kind ? Ga maar op A. Kinderen op andere ponies die daarmee niet durven te galopperen ? Ga allemaal maar een paar rondjes op A. En dan ook 6 lessen achter elkaar draaien... en elke dag aan de bak. Nooit op de wei , en los in de bak kwam al weinig voor. Kleine küt-stalletjes waar ze bij het omdraaien al zo klem zaten dat de wanden helemaal bol gingen staan 
Hoorde op een gegeven moment nog wel dat ze al wekenlang kreupel op stal stond , maar zelfs toen mocht ze nog niet weg....
) is niks vergeleken met het ellendige gevoel dat je er aan overhoudt als je de kans niet grijpt en het diertje ineens WEG is, of zo slecht is dat het te laat is...

Waves schreef:Nou als hij een beetje meeleest vraagt hij zo een kapitaal voor de pony. Je bent al 6 maanden er mee "bezig" maar nog geen bod gedaan?