Boos op dierenarts, rechtvaardig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:02

Joh. Ik heb inmiddels bijna alle Da's van de praktijk waar die van mij bij zit gehad + 1 van een andere praktijk (daar zit wel weer een verhaal aan vast :+ )
Maakt mij het wat uit wie die spuit erin zet, al legt de Da het aan mij uit hoe het moet doe ik het zelf nog wel. Heb ook zo vaak een afspraak met een ander gehad dan die op kwam dagen, waarom? spoed gaat voor!
Als de stagiair niet zou weten wat die doet zou de da hem/haar niet laten spuiten hoor..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:08

Ik zou juist blij zijn als ie een ander heeft laten komen omdat je paarden op tijd ge-ent moesten worden...
Ik laat het enten trouwens ook nooit op de laatste week aankomen omdat je nooit weet hoe het loopt :o

Enten stelt helemaal niks voor en je moet wel heel erg zijn wil dat mislukken :7
Zelf heb ik allerlei dieren gespoten op verschillende manieren en ik ben geen DA, geen assistente of wat dan ook...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:22

beantsje schreef:
Ik heb vroeger zelf van de DA geleerd om intramuskulair te spuiten (in dit geval AB). 't ....

Knavia schreef:
euhhh, intramusculair.. als je grote mensen woorden gebruikt wel even de juiste dan graag. ;)

met een C :D :D :D

sorrie.......... ik moet om dat soort opmerkingen zo ontzettend lachen :)