mijn paard is ouder als ik dacht...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:34

[/quote]ik wordt steeds bozer en bozer
ik heb een gezonde pony gekocht volgens hun wat is dit ik ga echt wel aangifte doen
ik heb haar gekocht voor me dochtertje van 3 zodat ze als ze 7 is er mee kan gaan rijden
en ik zelf tot die tijd recreatief en wedstijden
nu ben ik zooo boosss ben gewoon zwaar bedonderd
en ze wist het ik ga deze site ook gebruiken als bewijs bij de rechter
de pony heeft het super goedf nu en ga haar 0ook niet weer weg doen zo ben ik niet maar ik ben zwaar verdietig nu[/quote]

Tja...dus eerst heeft TS een paard gekocht, ok kan best voor een meid van 14, maar nu zeg jij dat het een pony waar jij dan op gaat rijden,
hmm..ja ok, misschien ben jij niet heel groot en is het een E-pony, zou nog kunnen dan...maar nu is het dus een pony waar je nu 3-jarige en dan 7-jarige dochtertje op moet gaan rijden? Moet een meisje dan gelijk op zo'n grote pony beginnen??

Ik bedoel, gaat het hier nou om een pony, paard of??

En ik vind de schrijfstijl van TS en jou wel heel wat overeenkomsten hebben eigenlijk...
Citaat:

Laatst bijgewerkt door ashley1 op 18-07-10 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:35

je moet nu wel zelf toegeven, ik heb nu ook alles nagelezen, dat er toch zaken zijn waar je wenkbrauwen van gaan fronsen?
Heel het topic is zo onwaarschijnlijk dat ge op den duur begint te twijfelen

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:37

Oeps..in mijn vorige berichtje is iets niet helemaal goed gegaan hihi :+ maar ik wilde eigenlijk het berichtje van bliksem123 als een qoute in mijn berichtje hebben maar dat is een beetje mislukt.

Achjaaa....helaas pindakaas dan he? :)

Ja en dan al die andere topic's van bliksem123 en TS ... mij zal het niet verbazen als dit gewoon een fantasie-probleem is.
Ik ga me er in ieder geval niet meer te druk over maken, ik geloof het allemaal niet zo.

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:38

Verafjord schreef:
Ashley ik ben ook gaan twijfelen en kwam toch aardig wat tegenstrijdigheden tegen toen ik de berichten van bliksem ging lezen

in een ander topic wordt geschreven dat de pony 16 is? [VS] wat zouden jullie bij voeren aan een pony van 16 jaar?
En weer een ander topic wil je hij/zij de pony's rijden als 28 jarige, terwijl in het profiel staat dat hij/zij 50 is? [WD-V] ik ben 28 en wil met me pony starten bij apeldoornse
bliksem komt op bokt met de vraag welke pony hij/zij zal kopen, dus had toen Irma nog niet gekocht, twijfelt dan nog tussen een 13 jarige en een 20 jarige (waar kennen we die leeftijden toch van?) bliksem23 @ [TAO] pony kopen welke leeftijd?

enfin ik kreeg gewoon een raar onderbuikgevoel en ben maar eens detective gaan spelen.
Ik zal nu bliksem wel over me heen krijgen, want ik heb ook zeer krachtige termen voorbij zien komen in de topics over het dikke been van het paard.

ohohoh nu wordt ik nog bozer
de dierenarts zij tegen mij dat ze min 16 is
zou ook 20 of ouder kunenn zijn
ik ben 28 en geen 50 wat in me profiel stond
en ja had ook een schimmeltje van 20 op het oog
en irma xzenzah van 13
en xzen had een dik achterbeen exceeem
maar goed punt ik heb xzen van mariska gekocht
wat willen jullie nou eigenlijkw eten horen vertel me verhaal toch
ik begrijp er zelf geen reed van weet niet eens wie me pony is 14 16 20 25?
wat er nu echt met haar been is of was
morgen ga ik de dierenarts er weer bij halen en laat haar grondig onder zoeken

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:39

pfoe heb net eens in haar oudere berichten geneusd en kan er niet aan uit. De pony is 16 ipv 20, heeft artrose maar je wil er wel mee op wedstrijd gaan enz. Of je hebt een nieuwe pony gekocht?
Vind het toch een beetje raar hoor en hoe die topics op slot gaan door ruzie

barbar

kan je hier niet een foto neerzetten?
dat scheelt ons gezoek op hyves, ik kom bijv nooit op hyves.

bliksem23

ashley1 schreef:
Oeps..in mijn vorige berichtje is iets niet helemaal goed gegaan hihi :+ maar ik wilde eigenlijk het berichtje van bliksem123 als een qoute in mijn berichtje hebben maar dat is een beetje mislukt.

Achjaaa....helaas pindakaas dan he? :)

Ja en dan al die andere topic's van bliksem123 en TS ... mij zal het niet verbazen als dit gewoon een fantasie-probleem is.
Ik ga me er in ieder geval niet meer te druk over maken, ik geloof het allemaal niet zo.

nou ben ik lekker mee dan dat ik niet geloofd wordt
bekijk het maar
zweer op me eigen dood dat ik hier de waarheid praat

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:40

ja sorry ik vind het allemaal heel erg vreemd

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:41

waarom zet je dan in je profiel dat je 50 jaar bent, ik kan daar geen logica in vinden

Verafjord

Re: mijn paard is ouder als ik dacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:41

ik denk maar in 1 richting...

het is weer schoolvakantie........

bliksem23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:42

tssssss ik ben 28 en een moeder dus zit niet op school meer
maar wordt hier wel als een kleuter behandeld bah zeg ben er helemaal klaar mee met de bokt

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:43

zweren op je eigen dood maakt het nog ongeloof waardiger

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:44

als je al liegt in uw profiel dan moet ge daar ook de gevolgen van dragen hé

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:44

@ bliksem, sorry dat je bokt zo ervaart. We willen wel helpen, maar bokt zoekt snel overal dingen achter. Als je misschien iets duidelijker bent, kunnen we je misschien helpen.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:48

Wat een bizar en triest verhaal... En bliksem23, niets persoonlijks, maar door je taalgebruik kom je niet bepaald volwassen over. En er zijn als zoveel neptopics geweest hier, dat veel mensen gewoon erg skeptisch zijn. Zeker als het vakantie is en veel kinderen een compleet fantasiewereldje op internet bouwen.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:51

Toen ik m'n eerste pony hebben we haar laten keuren bij een paardenkliniek. Een paspoort was destijds nog niet verplicht dus konden we niks nakijken. Volgens de DA was deze pony tussen de 10 en 12 jaar. Precies waar we naar op zoek waren, en ik vond haar geweldig.

2 jaar later moesten we haar helaas laten afkeuren wegens kreupelheid. Dit gebeurde door dezelfde DA. Ik vroeg of hij nog eens wou kijken hoe oud ze nu eigenlijk was. "Nou deze is de 20 allang gepasseerd".

>;) Aiiiiii........

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:52

tja Bliksem helpt zelf ook niet mee aan geloofwaardigheid, zegt hier op bokt te zijn gekomen, omdat ze op de naam Irma cq Xzena ging zoeken.
Het eerste topic wat Bliksem opende ging erover welk paard/pony ze moest kopen, een 13 jarige of een 20 jarige.
maar goed ik vind het prima, ik duik me bed in

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:52

als je morgen toch de DA er bij haalt, zou ik ook meteen het chip-nummer na laten kijken, dan kan je daarmee de leeftijd van de pony achterhalen.
en bliksem, ondanks de rest wil ik je nog steeds geloven, maar je antwoord op niet een van mijn vragen.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:53

Psydoxy schreef:
Toen ik m'n eerste pony hebben we haar laten keuren bij een paardenkliniek. Een paspoort was destijds nog niet verplicht dus konden we niks nakijken. Volgens de DA was deze pony tussen de 10 en 12 jaar. Precies waar we naar op zoek waren, en ik vond haar geweldig.

2 jaar later moesten we haar helaas laten afkeuren wegens kreupelheid. Dit gebeurde door dezelfde DA. Ik vroeg of hij nog eens wou kijken hoe oud ze nu eigenlijk was. "Nou deze is de 20 allang gepasseerd".

>;) Aiiiiii........

Maar je hebt je paard wel laten keuren, dan heeft de dierenart toen der tijd onderzoek niet goed gedaan.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:56

ze zeggen wel eens dat je bij een paard vanaf 12 jaar vaak nog moeilijk de leeftijd kan schatten.

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:57

Wat een verhaal voor een 28-jarige ;) erg geloofwaardig hoor met zo'n taalgebruik!! Succes en fijne school vakantie!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:58

barbar schreef:
ze zeggen wel eens dat je bij een paard vanaf 12 jaar vaak nog moeilijk de leeftijd kan schatten.

Dat klopt inderdaad.
@Bliksem hoelang heb je het dier nu?

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:00

chanel1985 schreef:
Psydoxy schreef:

>;) Aiiiiii........

Maar je hebt je paard wel laten keuren, dan heeft de dierenart toen der tijd onderzoek niet goed gedaan.

Yep, de verkoper stond er destijds ook bij, die zal daar wel vaker komen waarschijnlijk. Ben ook nooit meer naar die praktijk gegaan. Niet meer geloofwaardig. :n

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:01

Dus maar wie is nu de topic starter, want degene die het topic heeft gestart ( en de pony heeft gekocht???) Is mariska1995 en is 14 ;)

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:02

en gut ja hoor, het profiel is aangepast tot de geloofwaardige 28 jaar ;) tuurlijk