Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gangster schreef:Jildau schreef:Dus ik moet volgens jou eerst bestellen, het mis laten gaan, veel geld kwijtraken en dan pas een mening vormen? Nee hoor ik heb hier genoeg gelezen van meerdere bokkers..
Weleens gehoord van het voordeel van de twijfel?
Dan heb je pas een eigen mening, en niet die van andere
garny95 schreef:ik bestel heel vaak wat over internet en dat geeft nooit gedoe of dat ik moet nabellen, dat wil ik ook niet en daar zou ik ook zeker geen zin in hebben. Gangster voorkom fouten want dit kost je klanten en toekomstige klanten, met bedrijven die dit soort dingen niet goed op de rit hebben wil ik niet in zee gaan. En ik zou mijn onderschrift aanpassen.
Gangster schreef:Hoi
Diegene waardoor het topic is opgestart hebben wij alle mogelijkheden gegeven om het op een nette manier op te lossen.
Dat willen wij nog steeds!
Echter, stuurt de persoon de rijbroek niet retour terwijl wij daar al minimaal 2 weken op wachten.
Tevens is het zo dat je over ieder bedrijf, in welke branche dan ook weleens negatieve reacties ondervind.
Graag lossen wij de problemen net als ieder ander bedrijf gewoon onderling op en niet via het web.
Dit geeft mensen nog niet eens de kans om het anders te doen.
Jammer genoeg gebeurd het dat wij ook fouten maken en die lossen wij dan ook graag op zoals het hoort.
Bij deze trek ik persoonlijk het boetekleed aan en voor diegene waar het is misgegaan SORRY BIJ DEZE!!!
Hopelijk kunnen wij het in de toekomst beter doen en al er enige suggesties bestaan hoe wij het kunnen verbeteren betreft klachten hoor ik graag reacties op een positieve manier.
Iemand naar beneden halen is heel gemakkelijk, maar goede reacties zijn er gelukkig ook nog.
mvg
Equifashion
Twinklebel schreef:Gangster schreef:Hoi
Diegene waardoor het topic is opgestart hebben wij alle mogelijkheden gegeven om het op een nette manier op te lossen.
Dat willen wij nog steeds!
Echter, stuurt de persoon de rijbroek niet retour terwijl wij daar al minimaal 2 weken op wachten.
Tevens is het zo dat je over ieder bedrijf, in welke branche dan ook weleens negatieve reacties ondervind.
Graag lossen wij de problemen net als ieder ander bedrijf gewoon onderling op en niet via het web.
Dit geeft mensen nog niet eens de kans om het anders te doen.
Jammer genoeg gebeurd het dat wij ook fouten maken en die lossen wij dan ook graag op zoals het hoort.
Bij deze trek ik persoonlijk het boetekleed aan en voor diegene waar het is misgegaan SORRY BIJ DEZE!!!
Hopelijk kunnen wij het in de toekomst beter doen en al er enige suggesties bestaan hoe wij het kunnen verbeteren betreft klachten hoor ik graag reacties op een positieve manier.
Iemand naar beneden halen is heel gemakkelijk, maar goede reacties zijn er gelukkig ook nog.
mvg
Equifashion
Fijn dat je het liever persoonlijk oplost, vreemd dus ook dat je me nog niet hebt laten horen dat je het pakket nog niet ontvangen hebt en ik dat hier moest lezen. Ik heb het vorige week vrijdag (gelukkig) aangetekend verstuurd, zal morgen dus gelijk naar het postkantoor gaan om na te vragen of het wel bij je aangeboden is?
Vliegenkap heb ik trouwens nog steeds niet ontvangen, nu ruim twee maanden nadat die geleverd zou worden. Erg vervelend, aangezien de vliegen wel al volop aanwezig zijn.
En noem je de eerste drie weken niet of nauwelijks reageren op mail en niet met een oplossing aankomen alle mogelijkheden geven om het op te lossen? Ik vind het ook jammer dat ik het op deze manier heb moetern spelen, had liever gehad dat je het in die eerste zes weken dat ik geprobeerd heb tot een oplossing te komen het netjes geregeld had. Maar hoop natuurlijk spoedig toch de juiste artikelen te ontvangen.....
Gangster schreef:Ps: een mening of zelf niet terugsturen van iets is niet een negatieve ervaring koudbloedkim!
jiehaaa schreef:Ik heb nooit iets bij Equifashion besteld, maar de redenen die de eigenaresse van de winkel geeft vind ik nogal zwak. Natuurlijk kan er wel eens iets misgaan, maar dit is wel erg vaak. Zeker als je er rekening mee houdt dat veel van de klanten dit topic waarschijnlijk niet eens kennen.
Als je een goede administratie voert is het heel makkelijk om na te zoeken wie wat heeft besteld, in welke maat en voor welke prijs. Als dat niet mogelijk is, zou ik de administratie anders inrichten. Dan kan je weer goede credits opbouwen voor de toekomst, en lezen we hier voortaan hopelijk alleen maar goede berichten over de winkel.
Gangster schreef:jiehaaa schreef:Ik heb nooit iets bij Equifashion besteld, maar de redenen die de eigenaresse van de winkel geeft vind ik nogal zwak. Natuurlijk kan er wel eens iets misgaan, maar dit is wel erg vaak. Zeker als je er rekening mee houdt dat veel van de klanten dit topic waarschijnlijk niet eens kennen.
Als je een goede administratie voert is het heel makkelijk om na te zoeken wie wat heeft besteld, in welke maat en voor welke prijs. Als dat niet mogelijk is, zou ik de administratie anders inrichten. Dan kan je weer goede credits opbouwen voor de toekomst, en lezen we hier voortaan hopelijk alleen maar goede berichten over de winkel.
Bedankt voor de tip!
Wij zijn reeds bezig met het anders indelen van de administratie betreft bepaalde nazendingen en problemen die nog opgelost moeten gaan worden.
Dat hadden wij voorheen niet en hieruit blijkt dat het soms door de vele bestellingen soms dit soort dingen in het verschiet bleef liggen.
Maar ook wij kunnen van onze fouten leren.
Gangster schreef:Twinklebel schreef:Ik heb net de code ingevoerd bij Track and Trace, en die kan de zending niet vinden, dus ik ga morgen even navragen bij het postagentschapje waar ik hem verzonden heb.
Hoi
Helemaal super!!
Gaat vast in orde komen.
Laten we hopen dat dit snel is opgelost voor beide partijen
[/quote]
Miss_Petit schreef:Gangster schreef:Ps: een mening of zelf niet terugsturen van iets is niet een negatieve ervaring koudbloedkim!
Ik sta er ook tussen in het rijtje.
En als je even terugleest valt het bij mij niet onder een mening of zelf niet terugsturen, maar duidelijk onder negavtieve ervaring.
Zo ook de ervaringen van anderen in de rijtje. Staat netjes uitgelegd in meerdere posten.
Jildau schreef:Ook al is het uiteindelijk wel opgelost, dan nog kan het een negatieve ervaring zijn..
Gangster schreef:Jildau schreef:Ook al is het uiteindelijk wel opgelost, dan nog kan het een negatieve ervaring zijn..
Daar heb je inderdaad gelijk in.
Het enige wat wij kunnen doen is het naar tevredenheid op te lossen![]()
Zo maak je van iets negatiefs toch weer iets positiefs toch?
Anders hoef je het ook niet op te lossen

[/quote]

yvonnedv schreef:Ik kan ook niet echt zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van equifashion.
Ik had een deken besteld via dit topic [EA-CO] 2e ronde bucas dekens koopjes volgende week direct leverbaar
Ten eerste duurde het weken voordat de deken eindelijk eens geleverd werd. Te laat dus voor mijn dochtertje dr verjaardag.
De deken zou een voering hebben van 300 gram maar had alleen maar een fleecevoering. Het verhaal was dat die voering gelijk zou staan aan 300 gram. Ik ben de deken maar gaan gebruiken omdat er inmiddels zo veel tijd overheen was gegaan en de pony hoog nodig onder een winterdeken moest maar ik heb er van de winter wel nog een dikkere deken bij moeten kopen omdat deze veel te koud was.
Tevens zou de deken zilverkleurig zijn met een blauwige gloed maar de deken is donkerblauw
Na de deken besteld te hebben via bokt kwam ik er via de site achter dat ik bij bestellingen boven de 100 euro geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Ze zou de verzendkosten terugstorten. Daar heb ik maanden achteraan moeten mailen.
De deken werd gestuurd in een doos met daarop eem sticker geadreseerd aan Wica's ruitersport op hetzelfde adres als Equifashion. Als je de zoekfunctie gebruikt zul je zien dat de webshophouder al heel lang op deze manier handelt en ik ben bang dat ze op deze manier door zal blijven gaan.
Voor mij dus geen bestellingen meer bij Equifashion.