Mindfields schreef:Vorig jaar had ik een friese hengst. Ik had toen in totaal 4 paarden waarvan 2 hengsten en voor dat groepje zocht ik een nieuwe stalling. Dus ik iemand gesproken met een pensionstal, gepraat, gemaild, afspraken gemaakt en gevraagd of mijn friese hengst daar dan hooi zou krijgen omdat hij niet tegen kuilvoer kon. Kon allemaal geregeld worden, geen enkel probleem. Twee weken later breng ik mijn paarden daar en drie weken daarna heeft mijn fries koliek omdat ze hem ondanks mijn steeds weer vragen, TOCH kuilvoer gaf ipv hooi. Toen hij eenmaal ziek was heeft ze niet 1 vinger uitgestoken om mijn paard te helpen(ze ging gewoon haar eigen paarden rijden in de binnenbaan en liet mij buiten alleen met mijn doodzieke paard) en toen het zo erg was dat hij naar de kliniek moest en ik haar vroeg of ik haar trailer mocht lenen mocht dat niet. Daarom moest ik nog een uur wachten voor er een trailer was en nog een uur rijden naar de kliniek waar er niets meer te redden viel en mijn geweldige, fantastische paard ingeslapen moest worden.
Bedankt voor uw medeleven en hulp!
Ongehoord en absurd dat mensen tot zoiets in staat zijn.
nou dat meen je niet zeg!!! ik had door mijn dak gegaan! je bent er toch zeker wel weg toch?
vreselijk meid voor je!
groetjes van bren