Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
breezy302 schreef:Kriel: Waarom zou je dat willen weten?
En heeft iemand misschien enig idee wat een advocaat kost? Veels meer als een paard hoor!
breezy302 schreef:Kriel: Waarom zou je dat willen weten?
En heeft iemand misschien enig idee wat een advocaat kost? Veels meer als een paard hoor!
Kriel schreef:breezy302 schreef:Kriel: Waarom zou je dat willen weten?
Waarom ik dat zou willen weten??
Omdat mijn ouders bijvoorbeeld, mij nooit op minderjarige leeftijd, zonder persoonlijke begeleiding een paard zouden laten kopen.
Bovendien, mocht het me om wat voor reden dan toch overkomen zijn, zouden zij direct maatregelen treffen.
Die laten het nooit zover komen dat ik op een forum moet gaan vragen hoe ik zou moeten handelen.
Gerdatje schreef:NoGo schreef:Ik weet idd hoe de verkoopster kan zijn ja maar ik weet ook (net zo goed als jou) dat er meer achter het verhaal zit dan jij nu uit de doeken doet en nogmaals denk ik dat het daarom niet slim van je is om dit op deze manier op internet te zetten;)
en hoe bedoel je dat er meer achter zit?
vertel me maar wat..
ik zou het niet weten
Gerdatje schreef:ik heb dit bericht geplaats omdat ik een vraag had over de papieren.
waar in inmiddels antwoord op heb
flitzz schreef:Vind het een beetje vaag verhaal, ik snap ook niet dat je het zolang op zijn beloop laat gaan. Als het mijn paard zou zijn, had ik hemel en aarde bewogen om mijn paard hoe dan ook terug te krijgen. Ook al zou het betekenen, dat ik het resterende geld ergens moet lenen zodat ik mijn paard (terug) kan krijgen.
Bovendien denk ik dat je zelf een aantal dingen verzaakt hebt. Het paard niet verder afbetalen, geen stalgeld betalen. Als je dit was blijven doen, ondanks dat je niet meer op het erf mocht komen, had je denk ik sterker gestaan.
breezy302 schreef:En heeft iemand misschien enig idee wat een advocaat kost? Veels meer als een paard hoor!
Cayenne schreef:breezy302 schreef:En heeft iemand misschien enig idee wat een advocaat kost? Veels meer als een paard hoor!
OnzinAls je kunt aantonen dat je geen advocaat kunt betalen, krijg je gewoon een bewijs van onvermogen. Dan moet je weliswaar nog wel een eigen bijdrage betalen, maar dat stelt erg weinig voor. Ik heb het zelf ook weleens nodig gehad
Excuseme schreef:blue_kim schreef:nogmaals mijn vraag, waar is de boer in dit hele verhaal? het was toch zijn paard? wat heeft hij hier allemaal over te zeggen? heb je al eens met hem gepraat?
In bed met de koopster
amyz schreef:tsja, voor die boer is t jammer, maar ging voor TS in goede trouw en dan word je door de wet sowieso beschermd
als je geen bewijs van betaling hebt maar wel papieren én getuigen, sta je denk ik wel redelijk sterk (lees; je zal niet diréct verliezen, maar echt sterk sta je natuurlijk sowieso niet).
verder vind ik idd ook dat er veeeel eerder actie ondernomen had worden... en vind ik t een beetje raar dat je aangeeft dat je het paard dan meteen doorverkoopt omdat je er geen band mee hebt? kan aan mij liggen hoor