Nibbit schreef:Ik ben echt heel erg benieuwd of degenen die nu opzeggen ook meteen kunnen stoppen en geld terug krijgen
In principe heb je een opzegtermijn van een jaar. Je zit als je betaalt hebt gewoon aan je abbo vast volgens mij.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barbar schreef:zijn er dan helemaal geen bokkers die 2 keer per jaar een gratis dresuurblad leuk vinden?![]()
ok, je krijgt nu nog maar 8 bitbladen (ben ik ook niet zo blij mee want ik vond 11 al weinig) maar je betaald nu ook minder.
esther82 schreef:Nibbit schreef:Ik ben echt heel erg benieuwd of degenen die nu opzeggen ook meteen kunnen stoppen en geld terug krijgen
In principe heb je een opzegtermijn van een jaar. Je zit als je betaalt hebt gewoon aan je abbo vast volgens mij.
Djilan schreef:barbar schreef:zijn er dan helemaal geen bokkers die 2 keer per jaar een gratis dresuurblad leuk vinden?![]()
ok, je krijgt nu nog maar 8 bitbladen (ben ik ook niet zo blij mee want ik vond 11 al weinig) maar je betaald nu ook minder.
Ik vind het niet erg om de Dressuur te krijgen, mits ik dan ook daadwerkelijk maar voor 8 ipv 11x Bit ga betalen. En niet voor 8 + 2...
amanda2 schreef:volgens mij stond er op de accgiro die ik gepost heb 71 euro voor n abo Bit??
dus ik krijg én minder BIT en de korting door m'n neus geboord. Ik vind opzich het blad Dressuur wel interessant, maar het feit dat ik daar niet over wordt geinformeerd als ik mijn abo voor de volle prijs verleng daar baal ik van.Crosskip schreef:Het is wel zo dat je minder abonnements geld gaat betalen.
Je betaald nu 12 euro minder voor een jaarabbo!
Dressuur krijgt iedere Paardenkrant en Bit lezer gratis toegestuurd, dus daar zou je in principe niet voor betalen.
Bedragen kun je nalezen in het colofon achterin het blad.
Niet met 12.. Dus voor iemand die dressuur niet leest, kost het abonnement bit zelfs meer, ook al betaal je iets minder ( 3x Bit á 6,95 is bijna 20,85 ) Ze pakken je 3 maanden af, berekenen daarvoor 10 euro minder, maar 3 maanden kosten bijna 21 euro. En dan krijgen een hoop ruiters een blad wat ze boeit, maar zat ruiters een blad waar ze de kachel mee aan willen maken
Dus als je het even goed bekijkt, Heb je als niet dressuurruiter zelfs met een VERHOGING te kampen 

Dus ga niet zittten wachten tot volgende maand, want dan kan het niet meer
Nikka schreef:Tallie_Ho schreef:Is jullie trouwens niet opgevallen dat bit ook DUNNER is geworden met ingang van januari??