Ti_Amo schreef:ik heb de fokker gebeld die zegt dat ze zware cornage heeft, dat is bij haar geboorte af geconstateert.
Ik ben erg gebieuwd hoe dit juridisch in elkaar steekt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ti_Amo schreef:ik heb de fokker gebeld die zegt dat ze zware cornage heeft, dat is bij haar geboorte af geconstateert.

Less schreef:Ti_Amo schreef:ik heb de fokker gebeld die zegt dat ze zware cornage heeft, dat is bij haar geboorte af geconstateert.
Ik ben erg gebieuwd hoe dit juridisch in elkaar steekt.
Ti_Amo schreef:Op 9 juni 2008 heb ik mijn 7-jarige kwpnmerrie gekocht, is helemaal goedgekeurd e.d.
nu blijkt dat ze hele erge cornage heeft, in het begin viel het allemaal wel mee maar het lijkt steeds erger te worden.
Het lijkt gewoon of ze half dood neervalt en het is alleen in de galop, verder is ze ook heel onrustig met haar hoofd en ik vind ook niet dat de klik tussen mij en mijn paard goed valt.
Groetjes Mandy
.Apple schreef:Vind het persoonlijk een beetje flauw om het dan op de cornage te gooien in dit soort topics ipv op het 'niet klikken als combinatie'.

Downhill schreef:Klopt, past bij meKAKANOX: beetje vreemd voorbeeld.....
Downhill schreef:Enig idee waarom juist bij HANDELAREN een wet is doorgevoerd dat een particuliere koper recht heeft op een 6 maanden termijn????
ik heb geen deskundige meegenomen wel me nicht die een aantal eigen paarden heeft gehad.
ik weet dat ik veel dingen fout heb gedaan maar van fouten leer je? nietwaar?
kiro schreef:Ti_Amo schreef:ik heb de fokker gebeld die zegt dat ze zware cornage heeft, dat is bij haar geboorte af geconstateert.
ik heb geen deskundige meegenomen wel me nicht die een aantal eigen paarden heeft gehad.
ik weet dat ik veel dingen fout heb gedaan maar van fouten leer je? nietwaar?
ik begrijp niet dat je zo moeilijk doet hierover!
jij wil maanden later een paard terugdoen...
en de naam van de verkoper kapotmaken!!!
je had gewoon moeten weten wat je kocht en niet maanden later gaan zeuren.