Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
81Puck schreef:Ik noem dat penny vol en normaal volk. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten.
Maar het meeste grut dat de paarden uitbesteed aan derder om ze te beleren, die hoeven daar eigenlijk nieteens bij te zijn. Het penny volk wil het liefste alles volgen, waarschijnlijk omdat het ook het eerste of enige paard is. Wij doen de paarden zelf, maar dat is logisch aangezien er ook paarden bij ons gebracht worden daarvoor.
KiWiKo schreef:Ik dnek niet dat jij je aangesproken hoeft te voelen Ineke![]()
Jij hebt het gewoon zelf gedaan.......... onder begeleiding, en dat is niet pennie in mijn ogen
81Puck schreef:Kendra schreef:En dus moet iedereen de africhter zoeken die bij hem of haar past. Wil je een zadelmakmaker om het risico van de eerste keer af te kopen, wil je iemand die in een maandje rem-stuur-stap-draf en een beetje galop er in prutst, of wil je volledige begeleiding als je er zelf op stapt?
Als eigenaren en africhters helder en duidelijk aangeven wat ze willen en wat ze te bieden hebben hoeft er denk ik niet zo veel mis te gaan.
Ik noem dat penny vol en normaal volk. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten.
Maar het meeste grut dat de paarden uitbesteed aan derder om ze te beleren, die hoeven daar eigenlijk nieteens bij te zijn. Het penny volk wil het liefste alles volgen, waarschijnlijk omdat het ook het eerste of enige paard is. Wij doen de paarden zelf, maar dat is logisch aangezien er ook paarden bij ons gebracht worden daarvoor.
81Puck schreef:Meer paarden betekend niet minder tijd? Waar haal je dat vandaan.